Citat:
Bekräftar bara min bild av dig som en omogen bitter idiot. Jobbade själv i elektronikbutik och de ständiga försöken att pruta (ofta på annonsvaror) var ganska störande men låt det inte gå ut över kund/företaget...
Ursprungligen postat av Jagharloggatin
Ni är alla dumma kunder allihopa. Ni vet inte hur det är att jobba i butik.
Ignoranta arroganta drygjävlar som ni ska få min specialbehandling.
För fyra år sen jobbade jag i en butik som sålde TV. En av kunderna började skrika på mig för att han inte tagit kölapp men ändå väntat i 10 minuter. Han valde ändå att handla tvapparaten av mig. Han var sur och snäsig helatiden.
Så jag gav honom ett lagat service ex. Och som inte det var nog så pruttade jag i förpackningen och förslöt den med speciell "originaltejp" som gör att förpackningen ser oöppnad ut. HAHA rätt åt den jävla rövhålan! Funderade även att kissa lite på tv eller lägga en liten liten bajskorv i lådan.
Han gick därifrån och trodde att han vunnit, men jag vann.
Det är farligt att vara otrevlig och dryg mot säljare. Lär er det!
Vi är många!
Ignoranta arroganta drygjävlar som ni ska få min specialbehandling.
För fyra år sen jobbade jag i en butik som sålde TV. En av kunderna började skrika på mig för att han inte tagit kölapp men ändå väntat i 10 minuter. Han valde ändå att handla tvapparaten av mig. Han var sur och snäsig helatiden.
Så jag gav honom ett lagat service ex. Och som inte det var nog så pruttade jag i förpackningen och förslöt den med speciell "originaltejp" som gör att förpackningen ser oöppnad ut. HAHA rätt åt den jävla rövhålan! Funderade även att kissa lite på tv eller lägga en liten liten bajskorv i lådan.
Han gick därifrån och trodde att han vunnit, men jag vann.
Det är farligt att vara otrevlig och dryg mot säljare. Lär er det!
Vi är många!
DU har betalt för att "suck it up" och hålla skenet uppe även när du vill ge kunder en käftsmäll. Att sälja en lagat service ex är inte bara taskigt utan också olagligt då den saluförs som ny.
Att vara trevlig och svara på enklare frågor är en del av arbetet oavsett vad ditt anställningsavtal säger. Om din förhistoriska hjärna inte klarar av att svara på enkla frågor om de produkter du säljer så får du väll se till att lära dig...