2010-07-05, 11:09
LÄS IGENOM INNAN DU KLAGAR MM
Hej, är ny här på FB och som jag har fattat det vill folk att man söker innan man skapar en ny tråd,
men jag hittar inte den informationen jag söker + att även om det finns massvis med trådar ang. HBW är dom gamla.
Ok till topic..
Jag och en polare tänkte trippa + röka lite i helgen, vi har redan hash men kranen min kompis skulle skaffa svamp av åkte in så vi har inget o trippa på
. Ingen av oss har iof tagit psykedeliska droger innan. Bor i HBG och har ingen kran eller några kontakter här eller i södra swe ö.h.t. och behöver jag nåt köper jag oftast på gatan men där går det ju inte o få tag på nån hallucinogen...vad jag vet (och NEJ, detta är INGET KRANFISKE). Därför tänkte jag beställa hem en fet dos HBW men vet inte varifrån och hoppas ni kan tipsa mig.
I andra trådar kan man ju ofta läsa att folk rekommenderar smartbar eller någon utlänsk sida, men vill helst inte beställa ifrån utlandet . Har beställt från nätet en gång innan för några veckor sen, då från SN (precis innan dom tog bort HBW från sitt sortiment), då eftersom jag inte kunde hitta några HBW eller MG på smartbars hemsida. Blev antagligen scammad (även om detta är nyreggat acc så tro mig, SN scammade mig, men det är inte det som ska diskuteras i den här tråden endå så bryr mig inte vad ni tycker/tror om SN.
Tog (efterhand) totalt 117 FRÖN!!
men fick INGEN som helst effekt... och ja det VAR riktiga hbw frön, vet liksom hur dom ser ut (bara utan extra skalet) men utan något LSA i ????
Går ju iof på tunga mediciner i höga doser men 117 frön (om dom nu hade varit potenta) borde ju få vem som helst att se källkoden till universum tycker man. Gjorde rätt också, ½ tuggade jag 20 minuter innan jag svalde, andra ½ gjorde jag en kallvattenextraktion på som jag drack.
Nu till frågeställningen/diskussionsunderlaget
1.Varifrån bör man beställa HBW / MG ifrån om man vill ha potenta frön? (behöver ej vara ekologiska)
2. Om ni föreslår smartbar vilken är den riktiga sidan??? Finns ju www.smartbar.sewww.smartbar.nu
och sen finns det http://test23.smartbar.se/ ...
På den förstnämnda sidan finns ju inte
några fröer men det gör det på den senare..
3. Ni som beställt från SB, är de fröna från samma skitleverantör som SN's hade (sjamaanwholesale)?
4. Kan TCA medicin på något sett paja en trip eller t.o.m göra att den uteblir?
5. Kan tunga benzodiazepiner påverka en trip? T.ex Fluscand, Xanor och Halcion?
6. Ungefär hur många MG frön är det i en 10g förpackning?
Tack på förhand för svar o hjälp
Hej, är ny här på FB och som jag har fattat det vill folk att man söker innan man skapar en ny tråd,
men jag hittar inte den informationen jag söker + att även om det finns massvis med trådar ang. HBW är dom gamla.
Ok till topic..
Jag och en polare tänkte trippa + röka lite i helgen, vi har redan hash men kranen min kompis skulle skaffa svamp av åkte in så vi har inget o trippa på

I andra trådar kan man ju ofta läsa att folk rekommenderar smartbar eller någon utlänsk sida, men vill helst inte beställa ifrån utlandet . Har beställt från nätet en gång innan för några veckor sen, då från SN (precis innan dom tog bort HBW från sitt sortiment), då eftersom jag inte kunde hitta några HBW eller MG på smartbars hemsida. Blev antagligen scammad (även om detta är nyreggat acc så tro mig, SN scammade mig, men det är inte det som ska diskuteras i den här tråden endå så bryr mig inte vad ni tycker/tror om SN.
Tog (efterhand) totalt 117 FRÖN!!

Går ju iof på tunga mediciner i höga doser men 117 frön (om dom nu hade varit potenta) borde ju få vem som helst att se källkoden till universum tycker man. Gjorde rätt också, ½ tuggade jag 20 minuter innan jag svalde, andra ½ gjorde jag en kallvattenextraktion på som jag drack.
Nu till frågeställningen/diskussionsunderlaget
1.Varifrån bör man beställa HBW / MG ifrån om man vill ha potenta frön? (behöver ej vara ekologiska)
2. Om ni föreslår smartbar vilken är den riktiga sidan??? Finns ju www.smartbar.sewww.smartbar.nu
och sen finns det http://test23.smartbar.se/ ...

några fröer men det gör det på den senare..
3. Ni som beställt från SB, är de fröna från samma skitleverantör som SN's hade (sjamaanwholesale)?
4. Kan TCA medicin på något sett paja en trip eller t.o.m göra att den uteblir?
5. Kan tunga benzodiazepiner påverka en trip? T.ex Fluscand, Xanor och Halcion?
6. Ungefär hur många MG frön är det i en 10g förpackning?
Tack på förhand för svar o hjälp

Senast redigerad av psychedelickitten 2010-07-05 kl. 11:42. Anledning: edit
Senast redigerad av psychedelickitten 2010-07-05 kl. 11:42. Anledning: edit