Fick nån trail till nortons antivirus och nu helt plötsligt, månader efter att den gått ut så spelar den upp en melodi och jag finner inget sätt att stänga av det.
Nu försöker jag avnjuta med en film men det går ju inte ¨då norton tigger pengar och harassar mig.
Okej, tack! Har testat avinstallera Norton nu, får se om det funkar.
Edit: Vet du vad det programmet heter som hanterar särskilda ljud? Det var nog inte norton trots allt för jag avinstallerade det men skiten fortsätter att spelas, låter som nån wow-musik typ. Orkar inte ta itu med detta ikväll, får bli TV istället.
Min kompis satt på datorn förut när jag låg i badet, kanske han har tryckt på nåt skumt för detta har aldrig hänt:S
Senast redigerad av Tashoku 2010-07-03 kl. 23:13.
Okej, tack! Har testat avinstallera Norton nu, får se om det funkar.
Edit: Vet du vad det programmet heter som hanterar särskilda ljud? Det var nog inte norton trots allt för jag avinstallerade det men skiten fortsätter att spelas, låter som nån wow-musik typ. Orkar inte ta itu med detta ikväll, får bli TV istället.
Min kompis satt på datorn förut när jag låg i badet, kanske han har tryckt på nåt skumt för detta har aldrig hänt:S
Tryck på högtalaren nere i högra hörnet (Windows gråa) (högerklick) Tryck på Mixer och stäng av ljudet för firefox / explorer / Chrome / Opera (alltså din webläsare)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!