• 1
  • 2
2010-07-03, 21:46
Medlem
Psychoramas avatar
Vad tycker ni är den bästa drogen att softa på en lugn hemmakväll på en vardag eller till fredagsmyset?

Om ni har flera favoriter, lista gärna upp och motivera.

Själv har jag många favoriter bla röka, benzo, krypton, samt lustgas faktiskt Kan inte riktigt bestämma mig för en favorit, gillar att variera!

det mysigaste är att kolla på någon rolig komedi med vänner, några öl, diazepam samt ikto eller krypton-té, röka och lite lustgas emellanåt för att förhöja humorn och myset
"Hot tub timemaschine" är en komedi som rekommenderas starkt!
Senast redigerad av Psychorama 2010-07-03 kl. 21:49.
Citera
2010-07-03, 21:54
Bannlyst
Jag tycker GHB är bäst om man ska ha en lugn hemmakväll och bara chilla Det blir mycket skönare att lyssna på musik osv och så blir man ju kåt som fan så om du har en brud är det bara att köra
Citera
2010-07-03, 21:54
Medlem
CoopColas avatar
Har käkat kodein ett par gånger den här veckan, riktigt skönt faktiskt. Inte speciellt intensivt rus, men att ligga och kolla på tv/film är helt perfekt. Har inte haft möjlighet att testa röka en holk samtidigt, men antar att det blir riktigt trevligt då.
Citera
2010-07-03, 21:55
Bannlyst
Rohypnol och alkohol till dejten och E till mig
Citera
2010-07-03, 22:04
Medlem
brajzillas avatar
Dunderröka slår allt!
Citera
2010-07-03, 22:07
Medlem
Greenis avatar
Röka! Sen glo på serier/film, äta gott och bara mysa
Citera
2010-07-03, 22:14
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag tycker GHB är bäst om man ska ha en lugn hemmakväll och bara chilla Det blir mycket skönare att lyssna på musik osv och så blir man ju kåt som fan så om du har en brud är det bara att köra
Gobbe existerar tyvärr inte i mina trakter.. Även fast det är en hyffsat stor stad jag bor i Låter riktigt soft men har aldrig haft chansen att testa. Kanske är lika bra ändå Men gammelman, du om nån borde väl ta det lite lugnt med klotterrengöringen efter allt som hänt?
Senast redigerad av Psychorama 2010-07-03 kl. 22:17.
Citera
2010-07-03, 22:29
Medlem
Bjorkahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Gobbe existerar tyvärr inte i mina trakter.. Även fast det är en hyffsat stor stad jag bor i Låter riktigt soft men har aldrig haft chansen att testa. Kanske är lika bra ändå Men gammelman, du om nån borde väl ta det lite lugnt med klotterrengöringen efter allt som hänt?

Gobbe existerar med utsträckning nästan endast i Sundsvall/Härnösand och GBG.
Citera
2010-07-03, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Haha jag tar det aldrig lugnt Men jag har inte druckit gobbe på 8 månader nu så det börjar snart bli daxxxx. Men jag rekommenderar att du tar gobbe.. Beställ det från Poland.

Mvh
Citera
2010-07-03, 22:38
Medlem
aero-88s avatar
Får hålla med killen som nämnde GHB. Som en riktigt härlig fylla utan det onda typ. Men det är lite väl hardcore om man är färsking.

Samt en hemrullad, weed eller spice, det kan man inte tacka nej till när det är dags för Fredagsmyset.
Ogillar tabletter i drogsyfte, men en 50-80mg stesolid gör mig lagom mysig sen somnar man gott också.
Citera
2010-07-03, 23:15
Medlem
Opioder och/eller cannabis.
Citera
2010-07-04, 00:41
Medlem
HappyHours avatar
Cannabis!
Citera
  • 1
  • 2