Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-03, 20:39
  #1
Avstängd
Etnopluralists avatar
Citat:
Christian Westling, nummer 50 på Sverigedemokraternas riksdagslista, ska ha varit bland de första att springa in på planen i samband med en fotbollsmatch mellan IFK Göteborg och AIK.

”Efter slutsignalen rusade ett flertal AIK-supportrar in på planen för att dels fira sitt guld, men också för att hetsa mot IFK Göteborgs supportrar. Det hela har av polisen rubricerats som våldsamt upplopp”, skriver bloggen.

– Jag tycker det är många. Vi gjorde ju ingen identifiering när de var på planen. Då hade vi fullt upp med annat. De som anmäldes var frontfigurer, som var bland de första att rusa in, sade kommissarie Håkan Frank efter händelsen.


Citat:
”Christian Westling klär sig inte bara i dyra märkeskläder. Han har även spenderat mycket tid på läktarna i Sverige. Av vänner beskrivs han som en fanatisk AIK:are och han har även synts tillsammans med kategori-c supportrar tillhörande den ökända firman kring AIK, Firman Boys på AIK:s matcher”, skriver bloggen.


Citat:
I en tråd på nationell.nu har Christian Westling erkänt att han besökt Hollands cannabisbutiker, så kallade coffeeshops. På coffeeshops kan kunderna helt öppet och obehindrat köpa droger som hasch och marijuana.

http://www.nationell.nu/2010/07/03/s...tbollshuligan/
http://sverigedemokratisk.blogg.se/2...okraterna.html

Vad säger ni om detta? Är detta en lämplig kandidat för Sverigedemokraterna? kanske Nationell.nu är avundsjuka på Westlings dyra märkeskläder .
Citera
2010-07-03, 20:53
  #2
Medlem
sweden4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
http://www.nationell.nu/2010/07/03/s...tbollshuligan/
http://sverigedemokratisk.blogg.se/2...okraterna.html

Vad säger ni om detta? Är detta en lämplig kandidat för Sverigedemokraterna? kanske Nationell.nu är avundsjuka på Westlings dyra märkeskläder .


ja varför bry sig om han inte gjord något värre än att tycka om fotboll och firat ett guld
Citera
2010-07-03, 21:00
  #3
Medlem
Orzions avatar
Skulle inte förvåna mig har haft många intressanta diskussioner med Christian Westling på facebook och han är onekligen en väldigt speciell person.
Citera
2010-07-03, 21:14
  #4
Medlem
Strawliess avatar
Ojsan hoppsan, han har ett bra jobb (eller mja, lön i alla fall), gillar att klä sig väl, gillar fotboll och har rökt marijuana lagligt.

Vad-var-det-du-sa?

Nä just ja, jag glömde att jag slog av hörseln när SD-kritiska artiklar från Nationell.nu länkades.
Citera
2010-07-03, 21:15
  #5
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Almqvist
Detta har Christian inte uppgett i sin kandidatvandel till partiet. Nu blir det konsekvenser.

Allting för att SD skall verka som ett utmärkt och bra parti inför allmänheten och media
Citera
2010-07-03, 21:16
  #6
Avstängd
Etnopluralists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Almqvist
Detta har Christian inte uppgett i sin kandidatvandel till partiet. Nu blir det konsekvenser.

Jaja det går givetvis att skämta bort detta... kan vi inte få ett seriöst uttalande från dig, Erik?
__________________
Senast redigerad av Etnopluralist 2010-07-03 kl. 21:23.
Citera
2010-07-03, 21:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
Jaja det går givetvis att skämta bort detta... kan vi inte få ett seriöst uttalande från dig, Erik?

Seriöst uttalande ang vad? Att Christian besökt en Coffee shop när han var i Amsterdam? Hur kan man ens kommentera det på ett seriöst sätt? Varför ska det kommenteras?
Citera
2010-07-03, 21:40
  #8
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Almqvist
Seriöst uttalande ang vad? Att Christian besökt en Coffee shop när han var i Amsterdam? Hur kan man ens kommentera det på ett seriöst sätt? Varför ska det kommenteras?

Det är så det går när man stänger ner psykinstitutionerna, då springer sverigedemokrater runt och röker på samt stormar fotbollstadions
Citera
2010-07-03, 22:17
  #9
Avstängd
Leagacys avatar
En SD:are som gillar fotboll? Hängsvinet och mörda hans föräldrar!
Citera
2010-07-03, 22:20
  #10
Avstängd
Straybullets avatar
Men för fan, vad är det här för trams?
Är Nationell.nu det nationella svaret på Se och Hör?
Skärp er för fan och gör lite nytta istället.

Edit: Vilka ligger bakom Nationell.Nu, någon som vet?
Citera
2010-07-03, 22:22
  #11
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
Jaja det går givetvis att skämta bort detta... kan vi inte få ett seriöst uttalande från dig, Erik?

Hur mycket får kläderna man har på sig kosta innan nationell.nu skriver en artikell om det som om det vore straffbart, Etnopluralist?

Nee, jag som trodde att nationell.nu var seriöst. Blir nog inte till att förlänga min prenumeration
Citera
2010-07-03, 22:24
  #12
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
Hur mycket får kläderna man har på sig kosta innan nationell.nu skriver en artikell om det som om det vore straffbart, Etnopluralist?

Nee, jag som trodde att nationell.nu var seriöst. Blir nog inte till att förlänga min prenumeration

Vadå prenumeration? Kommer Nationell.Nu i tryckt form också?
Nationell Idag syftar du kanske på, men det är en helt annan tidning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback