2010-07-03, 22:50
Medlem
VonLidls avatar
Men vad är det här egentligen för ngt. Hade länkarna gått till expo hade jag inte blivit förvånad men att nationell.nu som står för pajkastningen känns förvånade. Just sådant är typiskt för expo, skärpning nationell. Ni har en del intressanta artiklar men detta var ett lågmärke.

Citat:
På en annan bild syns Westling i så kallad casualstil med en jacka från Stone Island och en halsduk från Burberry. Bredvid honom står SDU-ordföranden Erik Almqvist.

”Christian Westling klär sig inte bara i dyra märkeskläder. Han har även spenderat mycket tid på läktarna i Sverige. Av vänner beskrivs han som en fanatisk AIK:are och han har även synts tillsammans med kategori-c supportrar tillhörande den ökända firman kring AIK, Firman Boys på AIK:s matcher”, skriver bloggen.
Senast redigerad av VonLidl 2010-07-03 kl. 22:53.
Citera
2010-07-03, 23:33
Medlem
Henry-Chinaskis avatar
Men tjena, vad fan spelar det för roll?
Citera
2010-07-03, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henry-Chinaski
Men tjena, vad fan spelar det för roll?

Poängen är givetvis att hacka på SD, för vissa extremister spelar det all roll i världen.
Citera
2010-07-04, 00:06
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leagacy
Poängen är givetvis att hacka på SD, för vissa extremister spelar det all roll i världen.

Jag vill punktera att mina kommentarer i denna tråd inte skall tas allt för seriöst

Kunde inte bry mig mindre om Christian Westling eller någon annan politiker röker på i Holland.
Citera
2010-07-04, 00:09
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Jag vill punktera att mina kommentarer i denna tråd inte skall tas allt för seriöst

Kunde inte bry mig mindre om Christian Westling eller någon annan politiker röker på i Holland.

Nu när vi vet att de brukar röka pa, har vi i alla fall fatt en förklaring till deras skruvade asikter ..
Citera
2010-07-04, 10:03
Medlem
Ursäkta om jag missat något, men varifrån kommer uppgiften om att "röka på"?
Citera
2010-07-04, 10:44
Medlem
Frappants avatar
Nu tror jag att anti-SD-desperationen...griper omkring sig alldeles väldigt.

Jag har ju sammanträffat med Christian Westling i SD-sammanhang och fått en relativt god bild av honom. Jag kan förstå om anti-SD-propagandamaskineriet kör igång när han kommer upp på radarn, för trots fel och brister (AIK-are, sorgligt ) är han en av dem som kommer att bära upp partiet under de tio år som kommer. Det här är en person som man skulle vilja låsa radarn på och skicka en lv-robot mot, för han är farlig för etablissemanget.

Jag som sett SD ända från Klarströms tid, från alla de riksnollor som inte ens fick vara med och spela fia på gruppboendet men som ändå välkomnats in i ledande poster i SD i partiets början, till dagens lilla men hårda, kompetenta och välfungerande kader, uppskattar mycket Westlings välfungerande, övertygande stil. Precis så ska en politiker se ut, gå, stå och prata för att de många - inte bara hårda nationalister, utan de många - ska ta steget till SD.

Ideologiskt står vi till viss del långt ifrån varandra, men inte värre än att vårt snart mycket större parti kan inrymma oss båda. Och AIK-eriet har jag förstås även av politiskt/taktiska skäl svårt att förlåta honom, det är ovanligt att proffspolitiker tar ställning i detta (djurgårdaren/pajasen/Gulag-nostalgikern Lars Ohly räknar jag bort) eftersom han riskerar att stöta bort folk på denna grund enbart.

Jag är lugn för att alla anklagelser om haschköp m m är trams. Mitt förtroende för plastnationalisterna på nationell.nu - i stort sett samma personer som för 5-10 år sedan, då i andra uppenbarelser men samma gedigna idioter - är så gott som noll.
Citera
2010-07-04, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion

Förvisso, men även du ser ju med all säkerhet det löjliga i detta försök till påhopp.
Citera
2010-07-04, 11:10
Medlem
Det var fan droppen, en sverigedemokrat som besöker coffeshops i Holland och håller på AIK. Nu får det vara nog, jag röstar på rasisterna i nationaldemokraterna istället.

Vad är det för pajsare som skrivit orginalinlägget på bloggen. Om man lyckas få Westling till att vara fotbollshuligan för att han klär sig på ett sätt och firar när gnaget vann så kan inte allt stå rätt till.
Senast redigerad av HjalmarStorm 2010-07-04 kl. 11:37.
Citera
2010-07-04, 11:22
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men för fan, vad är det här för trams?
Är Nationell.nu det nationella svaret på Se och Hör?
Skärp er för fan och gör lite nytta istället.

Edit: Vilka ligger bakom Nationell.Nu, någon som vet?

Det är tydligen en enda person som skriver allt elände, skall ha utbildat sig till journlalist eller liknande på Stockholms Universitet, enligt uppgift är han tydligen fullkomligt galen(dvs hör röster och liknande).
Citera
2010-07-04, 11:41
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Det är tydligen en enda person som skriver allt elände, skall ha utbildat sig till journlalist eller liknande på Stockholms Universitet, enligt uppgift är han tydligen fullkomligt galen(dvs hör röster och liknande).

Han är stabil i sitt galenagerande, har hållit på så här sedan 2002 med ett antal avbrott men kommer alltid igen med mera av samma sak. Numera från den yttersta periferin efter att ha gjort flera försök att ta sig in i den partibaserade världen men överallt avvisats som stolle redan på grundval av det lilla som blev uppenbart om hans galenskap vid personliga kontakter.
Citera
2010-07-04, 11:44
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
[url]
Vad säger ni om detta? Är detta en lämplig kandidat för Socialdemokraterna?

År 1990: Anlitade svart dagmamma
År 1993: Obetald tv-licens
År 1993: Två felparkeringar registrerade på obesiktigad bil som har körförbud
År 1995: Privata kontantuttag på statens kreditkort
År 1995: Privata bilhyror på statens kreditkort
År 1995: Privata klädinköp på statens kreditkort
År 1995: Semester på Mauritius på skattebetalarnas bekostnad
År 1999: 98 (!) stycken obetalda parkeringsböter varav 32 fall gick till kronofogdemyndigheterna
År 2000: Drygt 30 000 kronor i restskatt som inte betalades i tid
År 2001: Två obetalda räkningar som gick till kronofogden.
År 2001: Bilen belagd med körförbud (obesiktigad och fordonsskatten ej betald)
År 2006: Dottern fick ett toppjobb på ambassad som borde ha annonserats ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in