• 1
  • 2
2004-07-21, 14:30
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans
Efter det att man rkt i nt r knner man ju ingen skillnad alls p halsont... Vadd man hade kanske ont i halsen precis nr man lrde sig dra halsbloss eller nt men inte efter det?

Exakt. Nr man brjade s fick man ju knappt ner rken i lungorna utan att hosta utav bara helvete. Efter ngra paket s var det inga problem och alla cigaretter kndes ungefr lika nr det gllde "svrigheten" att dra halsbloss.
Citera
2004-07-22, 01:35
Medlem
Unbalanceds avatar
Tycker inga cigg ger halsont (taggtrd) utan vissa smakar minde, mer eller torrare .
Citera
2004-07-23, 10:29
Medlem
sixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Satan i gatan.. lucky strike smakar gammal farfar tobak.. iaf den rda.. fick knappt nerrkt ett paket av de fast jag frskte.. tror jag kastade bort eller gav bort hlften av dem..
N, Luckies funkar utmrkt! Lite rock n' roll ver dem tycker jag. Annars r det rda Marlboro som gller.
Citera
2004-07-23, 14:29
Medlem
Nja, problemet r att marlboro inte smakar ett dugg, nr jag rker vill jag att det ska knnas i halsen det ska riva till lite. Sen r det ju ocks beroende hur van man r vid ett speciellt mrke sjlv rker jag John Silver och tycker Marlboro och i viss mn Prince knns helt smaklsa.
Citera
2004-07-24, 10:30
Medlem
terreces avatar
Rda Marlboro r kungen av ciggaretter mustiga och hrliga, tillskillnad frn Prince som r alldeles fr torra i smaken. S det s....
Citera
2004-07-24, 17:26
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrece
Rda Marlboro r kungen av ciggaretter mustiga och hrliga, tillskillnad frn Prince som r alldeles fr torra i smaken. S det s....
Hller med dr.
Frstr inte hur folk kan pst att det "smakar taggtrd" att rka Marlboro, d dom sjlv rker Prince eller John Silver, dom smakar ju verkligen gift.
Citera
2008-12-17, 20:25
Bannlyst
Right r grejer fr tjejer och player(z) nej rimma r jag inte bra p men Right r goa grejer det!
Citera
2008-12-20, 22:41
Bannlyst
Allts den enda tobak (om vi snackar cigg) som jag accepterar r Marlboro Rd,
om inte det finns, r man orkt i princip. Men kr mest Smart rd, d det ju r det som morsan brukar knka hem t en. Har dock slutat rka, kan ta nn nu som d.. r dock heltidssnusare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in