Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-07-21, 14:30
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans
Efter det att man rökt i nåt år känner man ju ingen skillnad alls på halsont... Vaddå man hade kanske ont i halsen precis när man lärde sig dra halsbloss eller nåt men inte efter det?

Exakt. När man började så fick man ju knappt ner röken i lungorna utan att hosta utav bara helvete. Efter några paket så var det inga problem och alla cigaretter kändes ungefär lika när det gällde "svårigheten" att dra halsbloss.
Citera
2004-07-22, 01:35
Medlem
Unbalanceds avatar
Tycker inga cigg ger halsont (taggtråd) utan vissa smakar minde, mer eller torrare .
Citera
2004-07-23, 10:29
Medlem
sixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Satan i gatan.. lucky strike smakar gammal farfar tobak.. iaf den röda.. fick knappt nerrökt ett paket av de fast jag försökte.. tror jag kastade bort eller gav bort hälften av dem..
Nä, Luckies funkar utmärkt! Lite rock n' roll över dem tycker jag. Annars är det röda Marlboro som gäller.
Citera
2004-07-23, 14:29
Medlem
Nja, problemet är att marlboro inte smakar ett dugg, när jag röker vill jag att det ska kännas i halsen det ska riva till lite. Sen är det ju också beroende hur van man är vid ett speciellt märke själv röker jag John Silver och tycker Marlboro och i viss mån Prince känns helt smaklösa.
Citera
2004-07-24, 10:30
Medlem
terreces avatar
Röda Marlboro är kungen av ciggaretter mustiga och härliga, tillskillnad från Prince som är alldeles för torra i smaken. Så det så....
Citera
2004-07-24, 17:26
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrece
Röda Marlboro är kungen av ciggaretter mustiga och härliga, tillskillnad från Prince som är alldeles för torra i smaken. Så det så....
Håller med där.
Förstår inte hur folk kan påstå att det "smakar taggtråd" att röka Marlboro, då dom själv röker Prince eller John Silver, dom smakar ju verkligen gift.
Citera
2008-12-17, 20:25
Bannlyst
Right är grejer för tjejer och player(z) nej rimma är jag inte bra på men Right är goa grejer det!
Citera
2008-12-20, 22:41
Bannlyst
Alltså den enda tobak (om vi snackar cigg) som jag accepterar är Marlboro Röd,
om inte det finns, är man orökt i princip. Men kör mest Smart röd, då det ju är det som morsan brukar kånka hem åt en. Har dock slutat röka, kan ta nån nu som då.. Är dock heltidssnusare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in