• 1
  • 2
2010-07-03, 15:13
Medlem
RMBKKs avatar
Hej! Jag är en ganska erfaren psykonaut som tagit det mesta i hallucinogenväg känns det som, och när tanken slog mej att det kanske inte fanns jättemycket kvar att pröva vart jag lite ledsen faktiskt. Jag vill ha tips på nya substanser att lura min hjärna med, något jag inte prövat ännu.

Dessa går bort:
LSD
Toppisar
Cubensis
Foxy (5-meo-dipt)
Ketamin
DXM
4-ho-met
Bromo-Dragonfly
Datura
LSA
+ en rad andra hallucinogena substanser

Det enda jag på rak arm inte kommer på att jag prövat är nog DMT och Ayahuasca, samt att slicka på grodor. Det verkar ju finnas en hel del nya RC's och så, men vilken är "värst" (alltså starkast, ger "högst" tripp).

Tips tips tips! Jag vill ut i rymden och tillbaka alltså, ingen fjanttripp med lite konstiga färgändringar utan ordentliga hallucinationer och rejäl mindfuck.

Tack!

EDIT:
Naturligtvis har jag i stor utsträckning tagit andra droger också, semipsykedeliska som cannabis, lustgas osv. En hel del opiater också. Typ det mesta i drogväg förutom horse och kokain, faktiskt.
Senast redigerad av RMBKK 2010-07-03 kl. 15:26.
Citera
2010-07-03, 15:16
Medlem
iipods avatar
Svamp?
Citera
2010-07-03, 15:19
Medlem
SidVenTils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK

Tips tips tips! Jag vill ut i rymden och tillbaka alltså, ingen fjanttripp med lite konstiga färgändringar utan ordentliga hallucinationer och rejäl mindfuck.

Tack!

Testa spik-klubba. en växt som du kokar the på. testade i ungdomen, minns att den höll i ett dygn minst.
Citera
2010-07-03, 15:21
Medlem
J.Boozes avatar
lol. han har redan nämt både svamp och spikklubba (datura)

Testa DMT eller Salvia Divinorum 50x

Ayahausca är också något som en sådan som dig bör pröva. dock är risken för en livsförändrande upplevelse extremt hög - om den nu blir positiv eller negativ kan man ju inte veta i förväg.
Citera
2010-07-03, 15:23
Medlem
SidVenTils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze

Fail av mig. Läste slarvigt.
Citera
2010-07-03, 15:27
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze

Ayahausca är också något som en sådan som dig bör pröva. dock är risken för en livsförändrande upplevelse extremt hög - om den nu blir positiv eller negativ kan man ju inte veta i förväg.

Salvia har varit intressant många gånger, men ruset är ju så kort. Och DMT verkar jävla omöjligt att få tag i? Ayahuasca är väl ännu svårare vad jag förstått.
Citera
2010-07-03, 15:31
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Salvia har varit intressant många gånger, men ruset är ju så kort. Och DMT verkar jävla omöjligt att få tag i? Ayahuasca är väl ännu svårare vad jag förstått.

tycker du ska börja med Salvia. Ruset är väldigt roligt i låga doser (men kort som fan, typ 5 min) och väldigt extremt Level 5 ish vid höga doser men då också kort tid (back to reality efter 15 min typ)
DMT påminner mkt om Salvia vad jag förstått.

Sen är DMT nog inte omöjligt att få tag på, finns ju 5-meo-dmt att beställa på RC shoppar som är likt orginalet i effekter.

men ja, hade jag velat prova hade jag inte haft en aning var man ska hitta DMT

ayahausca... hehe.. där får du nog boka upp dig på nån hemsida som erbjuder resa till amazonas, träff med shaman, inkl ayahauscan. tror det finns 3 dygns paket att köpa nånstans..
Citera
2010-07-03, 15:59
Medlem
damnLFOs avatar
Salvia Divinorum är en resa utan like.

Annars är Stilnoct/Zolpidem och ett riktigt tungt indica-röka något som får mig att flyga ut i rymden. Jag brukar ibland dricka lite alkohol för att skjutsa på effekten.

Något otippat, men som jag tyckte var helfränt var på tok för lite sömn under lång tid och otroliga mängder Lyrica. Fick se alla möjliga energiobjekt hemma i min lägenhet. Blandannat ett svart klot som var kopparfärgat längst ut i full 3D sväva över mina kuddar. Ut ur väggen kom dessutom den största fjäril jag sett någonsin!
Citera
2010-07-03, 17:33
Medlem
Citat:
DMT i ayahuasca form dvs oralt intag med MAOI rekommenderas starkt.
Salvia dessutom är inte särskilt kult om man röker, men om du kan få tag i blad att tugga på så har jag hört att det är en helt annorlunda resa som håller i 2-3 timmar.
Citera
2010-07-03, 17:45
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
Salvia Divinorum är en resa utan like.

Annars är Stilnoct/Zolpidem och ett riktigt tungt indica-röka något som får mig att flyga ut i rymden. Jag brukar ibland dricka lite alkohol för att skjutsa på effekten.

Något otippat, men som jag tyckte var helfränt var på tok för lite sömn under lång tid och otroliga mängder Lyrica. Fick se alla möjliga energiobjekt hemma i min lägenhet. Blandannat ett svart klot som var kopparfärgat längst ut i full 3D sväva över mina kuddar. Ut ur väggen kom dessutom den största fjäril jag sett någonsin!

Varken z-analoger eller Lyrica är hallucinogener. Har käkat båda i stora mängder, och höga doser (100 mg+) stilnoct är väl det närmsta jag kommit hallucinogenmäasigt. En del hallisar, men inte fan är det en tripp.

5-meo-dmt säger du? Finns det i någon av de större inrikesshopparna? Hur mkt tar man? Och vad brukar det ligga på?
Citera
2010-07-03, 19:11
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Varken z-analoger eller Lyrica är hallucinogener. Har käkat båda i stora mängder, och höga doser (100 mg+) stilnoct är väl det närmsta jag kommit hallucinogenmäasigt. En del hallisar, men inte fan är det en tripp.

5-meo-dmt säger du? Finns det i någon av de större inrikesshopparna? Hur mkt tar man? Och vad brukar det ligga på?

jag vet faktiskt itne var man får tag på det. har bara den generella uppfattningen om att det är den lättare varianten att få tag på.

jag vet faktiskt inte hur DMT är klassat i sverige. isåfall kanske man kan googla . få det i pulver eller nåt. jag vet faktiskt inte. var ca 10 år sedan jag var psykonaut och intresserad.

good luck
Citera
2010-07-03, 19:58
Medlem
moshomaniacs avatar
Är inte meskalin nått av intresse då? Eller du kanske redan har bockat av den? Inte testat det själv men hade jag prövat så många som du har så hade jag klart övervägt det :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in