Citat:
Ursprungligen postat av
Carobnjak
Hur tänker du att Gardell är idiot?
Behöver man ens motivera det påståendet? Vad har den mänskan skrivit, någonsin, någonstans, som antyder att hans läsningshorisont är tillnärmelsevis tillräcklig för att fatta beslut om världens mest prestigefyllda litteraturpris? Han får gärna hålla hov i sin lilla värld, som nog är helt tillräcklig för hans twitterföljares anspråk, men därutanför är han ju ett skämt.
Har du hållbara motargument ser jag fram emot dem med spänning.