2010-07-02, 15:16
Medlem
RMBKKs avatar
Skrev i onsdags om min underskningsbonus (3 liksom), och fick rendet "vidarebefordrat" till bonusavdelningen (a k a papperskorgat). Skrev idag till "Paula" p livechatten som i princip vgrade svara p mina frgor och till slut bara sa "Tack och ha en trevlig helg!" och avslutade chatten mitt i samtalet. Jag var inte otrevlig en enda gng under den chattsessionen, men det brast fr mej och jag var tvungen att skriva igen (hoppades dock p Paula, men fick Christian).

Du fr ta och lugna ner dig lite om du vill va(RA) kvar som kund hr?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Vad i helvete r det hr?! Ska man bli bemtt p det hr sttet av ngra artonriga jvla kuksugare som sitter p Malta och sommarjobbar i kundtjnsten?! Det blir bara princip, jag skiter blankt i dessa 3 ckliga euro, men man blir s jvla frbannad p att det fr g till shr. Jag kommer aldrig ngonsin stta in pengar p Betsson igen. Fyfan vad vidrigt sktt den dr jvla siten r. Felaktiga resultat efter matcher som tar tv dagar att bli korrekt ifyllda, otrevligt bemtande frn kund"tjnst", sega utbetalningar, utbetalningar som "frsvinner" (det tog sex veckor innan jag fick mina pengar, och dom pstod att det hade "skickats" frn deras hll och "borde komma nr som helst", ven fast jag ftt pengar efter typ fyra dagar tidigare).

Fyfan vad vrdelsa dom r. Usch. Jag skakar av irritation och ilska.
Citera
2010-07-02, 15:23
Bannlyst
Har sagt i en del trdar att de som fr jobb p supporter hos dessa bolag inte r de skarpaste knivarna i ldan om man sger s, har redan slutat betta p betsson fr att de r s sega med rttningarna ibland och rttar ibland fel och nr man ppekar det tar det 3 dagar fr dom att ''Kontrollera resultatet hos -namn hr-'' samt skitkass support, som lmnar chatten hellre n att lsa konflikterna

Citat:
15:01:07 : XXX: men paula r typ vrldens vidrigaste mnniska och borde jobba i en gruva

Citat:
15:07:15 : Christian: rendet r redan skickat och vi invntar p svar. Du fr ta och lugna ner dig lite om du vill va kvar som kund hr.

15:07:20 : Christian har lmnat denna session!

Precis som jag nmnde, lmnar chatten frn ingenstans hellre n lsa konflikten
Citera
2010-07-02, 15:23
Medlem
DanteAlighieris avatar
Hur jvla svrt ska det vara fr grottmnniskorna p Betsson att automatisera utbetalningen av bonusen? Idioter through and through.
Citera
2010-07-02, 15:41
Medlem
Astro-Monsters avatar
Haha, rolig konversation. Men ack s tragisk.

Jag kommer att vlja en annan spelsajt framver. Har man ingen kundfokus s faller allt direkt. Jag tycker att du borde lmna dom och alla andra som rkar ut fr samma skit br gra detsamma. Pallar dom inte att stta bttre folk p kundtjnst, som r, frutom de halvtaskiga reklamfilmerna, ansiktet utt, ja varfr ska man d mata in pengar till dom.
Senast redigerad av Astro-Monster 2010-07-02 kl. 15:58.
Citera
2010-07-02, 15:42
Medlem
snelhestens avatar
ring, sg att du vill snacka med chefen och att du r riktigt jvla frbannad. Frklara att du kommer g ut i media med hur vrdelsa de r osv. Svin som dessa ska aldrig ltas g fria.
Citera
2010-07-02, 15:57
Medlem
RMBKKs avatar
Vad kul att jag fick bra respons frn er p fb, trodde jag skulle bli bashad med typ " varfr r du s otrevlig och sen blir sur nr du fr samma medicin tillbaks", men r det inte rtt uppenbart varfr jag r s otrevlig mot Christian?

Det r ju helt sjukt att dom hr mnniskorna har tillgng till mina personuppgifter, VISA-kortnummer (inkl. CVV), adress osv. och sedan ska behandla en p det hr sttet?

Knns sdr att kontakta chefen, vad ska han gra liksom? Vad kommer jag f fr "retribution"? En 25 kronors-voucher eller? Orkar jag ringa ett nummer p Malta fr en sdan sak? Mail/chatt resulterar ju enbart i kontakt med kundtjnst och vill jag prata med utvecklingsstrda jvla offer kan jag g till handikappboendet i mitt omrde.

Vad tror ni jag har att vinna p att ringa ngon slags chef?
Citera
2010-07-02, 16:03
Medlem
Astro-Monsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Mail/chatt resulterar ju enbart i kontakt med kundtjnst och vill jag prata med utvecklingsstrda jvla offer kan jag g till handikappboendet i mitt omrde.

En klassiker. Man kastas runt mellan inkompetenta 20-ringar som sitter i kundtjnst fr att ingen annan pallar. Sjlvklart har dom lrt sig vad dom ska sga i alla situationer och har inte en gnutta analysfrmga eller sunt frnuft.

Jag vet inte om du vinner s mycket sjlv p att ringa och prata med en chef, men det r ju vl vrt ett frsk. Dom kommer ju skerligen inte kompensera dig med ngot mer n tomma ord, men testa. Hota lite med att kontakta tidningar och sprida allt r ju en kul grej, fr se hur dom hanterar det.
Citera
2010-07-02, 16:04
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Vad kul att jag fick bra respons frn er p fb, trodde jag skulle bli bashad med typ " varfr r du s otrevlig och sen blir sur nr du fr samma medicin tillbaks", men r det inte rtt uppenbart varfr jag r s otrevlig mot Christian?

Det r ju helt sjukt att dom hr mnniskorna har tillgng till mina personuppgifter, VISA-kortnummer (inkl. CVV), adress osv. och sedan ska behandla en p det hr sttet?

Knns sdr att kontakta chefen, vad ska han gra liksom? Vad kommer jag f fr "retribution"? En 25 kronors-voucher eller? Orkar jag ringa ett nummer p Malta fr en sdan sak? Mail/chatt resulterar ju enbart i kontakt med kundtjnst och vill jag prata med utvecklingsstrda jvla offer kan jag g till handikappboendet i mitt omrde.

Frstr verkligen varfr du r frbannad, och du har all rtt av vara det ocks. Maken till frck kommentar har jag sllan lst, syftar d p "Du fr ta och lugna ner dig lite om du vill va kvar som kund hr.". Om jag fick en sdan kommentar s skulle jag bli rasande.

Jag tror nog att du blir bttre bemtt om du ringer ngon chef, iaf med tanke p hur usel servicen var p hemsidan. Sen om det r vrt det eller inte kan jag inte sga, men du borde ju f ngon typ av ersttning om n ganska liten?
Citera
2010-07-02, 19:46
Medlem
ts ar ju dum i huvet, kalla folk saker for 3 euro, du kunde lika garna salt ditt pekfinger for 3 euro till en fet gubbe och pulla roven hans. klart dom tror att du ar den som ska vara glad for att vara kund dar nar du bara utnyttjar deras gratisbonusar hela tiden.
Citera
2010-07-02, 19:52
Medlem
Om du hade gtt in p en Bank, brjar skrika, sagt till de arbetande att brja jobba p en gruva. Klart personalen hade bett dig lugna ner dig om du vill vara kvar som kund?

Sen om banken gr fel med utbetalningar och diverse grejer r det helt upp till dig att gra en polisanmlan om bedrgeri eller vad du nu rkat ut fr.
Alternativt byta fretag.
Citera
2010-07-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Om du hade gtt in p en Bank, brjar skrika, sagt till de arbetande att brja jobba p en gruva. Klart personalen hade bett dig lugna ner dig om du vill vara kvar som kund?

Sen om banken gr fel med utbetalningar och diverse grejer r det helt upp till dig att gra en polisanmlan om bedrgeri eller vad du nu rkat ut fr.
Alternativt byta fretag.

gr inte jmfra lite utropstecken med nn som skriker i rl.
Citera
2010-07-03, 23:47
Bannlyst
Finns jvligt mnga som, uppenbarligen, r njda med Betsson. Att du grter ver 3 och fr respons frn samma tiggare p FB sger inte ngot alls.

Jag har alltid blivit bemtt p ett exemplariskt stt p Betsson. T.ex. fr ett tag sen nr jag behvde f tillbaka bilden p mitt ID kort fixade dom det t mig p ngra minuter, medans bolag som Unibet och Pokerstars tog ett par dagar p sig fr att sga att de inte gr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in