Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjudSjukdom
ok tack för svar, även lyrica och mdma? funkar mdma'n som vanligt kanske blir sämre rus?
MDMA och lyrica har jag tyvärr ej testat själv. Men som sagt, om du inte knarkar på lyrican tror jag inte det ska vara några problem.

Edit: Sämre rus blir det knappast. Snarare snäppet bättre. Men jag gissar bara nu..
Senast redigerad av EarlSleek 2010-07-02 kl. 18:06.
2010-07-02, 18:05
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlSleek
MDMA och lyrica har jag tyvärr ej testat själv. Men som sagt, om du inte knarkar på lyrican tror jag inte det ska vara några problem.

ok tack för svar.

Om någon vet ang mdma så posta gärna era erfarenheter
2010-07-02, 18:30
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjudSjukdom
suck
äh, det ger snabbare effekt!
2010-07-02, 18:32
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Lyrica och alkohol gör bara allt till en lång jävla pina...balansen försvinner direkt och hårt.
Lyrica tas bäst oralt och sen röka en brajja eller någon benso
äh! första gångerna kan man bli lite vinglig. Jag brukar alltid blanda och tycker det funkar skitbra. Som benzo-light!
2010-07-02, 19:11
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlSleek

Edit: Sämre rus blir det knappast. Snarare snäppet bättre. Men jag gissar bara nu..

kan tänka mig att det funkar bra med lsd, ångesten som jag får lyrican mot brukar ofta ställa till det lite för mig när jag är trippad,
Någon kombo du har prövat?
Senast redigerad av LjudSjukdom 2010-07-02 kl. 19:14.
2011-09-28, 22:11
Medlem
Jag är väldigt inne på lyrica denna sommaren och har testat blanda det med det mesta.
Käkade mdma + lyrica nyligen och det gav riktigt fina hallisar samt ett overkligt skönt rus!

Rekommenderar starkt 300-600mg (300 räcker om du inte är riktigt tolerant) + typ 0.3-0.4g mdma.
Akta er för regnbågsfärgade skalbaggar i mörkret.

HADEHEJ
2014-09-30, 20:29
Medlem
cirkuspappers avatar
Gammal tråd, jag vet.

Men tänkte tillägga att lyrica, imovane och cannabis ej var någon speciellt bra blandning.

Hade väl tagit två stycken lyrica (150 mg), tre imovane (7,5 mg) och sen kanske drygt en timme senare rökte jag. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Var helt borta, balansen var helt väck och sen började man kallsvettas också. Var såpass väck att jag inte ens kunde sitta upp på busstorget, utan lade mig på bänken.

Vet ej om någon annan har testat den blandningen, men fyfan vad jag aldrig kommer göra det igen.
2014-09-30, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspapper
Gammal tråd, jag vet.

Men tänkte tillägga att lyrica, imovane och cannabis ej var någon speciellt bra blandning.

Hade väl tagit två stycken lyrica (150 mg), tre imovane (7,5 mg) och sen kanske drygt en timme senare rökte jag. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Var helt borta, balansen var helt väck och sen började man kallsvettas också. Var såpass väck att jag inte ens kunde sitta upp på busstorget, utan lade mig på bänken.

Vet ej om någon annan har testat den blandningen, men fyfan vad jag aldrig kommer göra det igen.

Prova nästa gång bara lyrica + cannabis, du kommer bli förvånad hur bra blandning det är.
Man blir så fucked lol
2014-10-01, 14:29
Medlem
Lyrica + Cannabis är kung

Provade Lyrica + MDMA + 2C-P i helgen, det gick bra även om jag var lite rädd för kramp.

Tror det skulle funka bra med någon opiod/opiat också, har inte provat dock, så ta det försiktigt!
2014-10-01, 15:44
Medlem
pojkhelvetes avatar
mdma + lyrica är det du söker! riktigt fint!
2014-10-02, 00:16
Medlem
Zot^s avatar
Fattar inte att ni tycker lyrica är så bra med andra droger. Det funkar ok ihop med andra GABA droger och dissociativa, resten tar det bort effekten ifrån i princip totalt (funkar ok med tjack iofs). Kanske är för att jag är tvungen att äta så mycket varje dag att det kör över allt annat.

Röka/psykadelia/mdma får knappt någon effekt och opiater ger inte någon eufori med den här skiten i kroppen enligt mig.
Senast redigerad av Zot^ 2014-10-02 kl. 00:20.
2014-10-27, 15:11
Medlem
Bullsquids avatar
tog innan 600mg, några benso (Flubromazolam) och extremt lite tjack
dricker nu en gin&tonic och lite whisky till...ere nån fara att blanda nåt av det?

eller kan nåt boosta varandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in