Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-02, 13:47
  #1
Medlem
LjudSjukdoms avatar
jag får lyrica utskrivet av läkare för diverse problem.
min fråga är hur funkar det om man går på lyrica och vill ta för ex: Lsd/svamp, mdma, hash/cannabis, amfetamin?
Någon som har erfarenhet av detta?
__________________
Senast redigerad av LjudSjukdom 2010-07-02 kl. 13:58.
2010-07-02, 14:10
  #2
Medlem
Började med lyrica i början av 2009 och ätit det varje dag sen dess och blandat med alla möjliga preparat under tiden..

Åt bara utskriven dos på 225mg när jag svampade.
Cannabis är väl bra att blanda med allt?
Lyrica känns lite onödigt samtidigt som amfetamin men på nedgången äter jag absolut lyrica.
Tillsammans med alkohol är det bara roligt så länge man inte ska gå nån längre sträcka, så jävla vingligt!

LSD och MDMA har jag ingen aning om dock, men det funkar säkerligen bra.
Nog rekommenderat att låta kroppen vänja sig vid lyrica innan du tar fram det tunga artilleriet..!
2010-07-02, 14:12
  #3
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairplay
Började med lyrica i början av 2009 och ätit det varje dag sen dess och blandat med alla möjliga preparat under tiden..

Åt bara utskriven dos på 225mg när jag svampade.
Cannabis är väl bra att blanda med allt?
Lyrica känns lite onödigt samtidigt som amfetamin men på nedgången äter jag absolut lyrica.
Tillsammans med alkohol är det bara roligt så länge man inte ska gå nån längre sträcka, så jävla vingligt!

LSD och MDMA har jag ingen aning om dock, men det funkar säkerligen bra.
Nog rekommenderat att låta kroppen vänja sig vid lyrica innan du tar fram det tunga artilleriet..!


ok tack för svar , undrar dock om mdma och lsd om någon vet

och jag kanske skulle formulera om frågan lite här
blir det någon märkbar skillnad i rusen på diverse droger som jag nämde?

ja tycker ska man äta för ex lsd så vill man väl va trippad o inget annat synn om lyrican färgar av sig för mycket
__________________
Senast redigerad av LjudSjukdom 2010-07-02 kl. 14:16.
2010-07-02, 14:22
  #4
Medlem
Så länge du doserar så du fort bort problemen som ska lösas med hjälp av lyrica och inte flumdoserar så nej, det färgar inte av sig.

Men innan du vant dig så finns kanske risken.
Lyrica tog bort allt drogsug jag hade, levde bara på lyrica förra sommaren och jag har aldrig mått bättre så jag blandade inte så mycket då..
2010-07-02, 14:25
  #5
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairplay
Så länge du doserar så du fort bort problemen som ska lösas med hjälp av lyrica och inte flumdoserar så nej, det färgar inte av sig.

Men innan du vant dig så finns kanske risken.
Lyrica tog bort allt drogsug jag hade, levde bara på lyrica förra sommaren och jag har aldrig mått bättre så jag blandade inte så mycket då..

ok tack igen för svar
nej fan lyrica ska jag sköta som man ska, är inte intreserad av och försöka "kicka" på det
kan man ju göra på riktiga droger istället

föresten hur mena du med att de va ingen ide o ta tjack med lyrica? funkar det inte?
2010-07-02, 14:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjudSjukdom
föresten hur mena du med att de va ingen ide o ta tjack med lyrica? funkar det inte?


Inget du behöver oroa dig för iaf om du ändå inte tänkt kicka på det. (:
Menar bara att lyrican hamnar långt bort i bakgrunden så det är onödigt att äta massa lyrica samtidigt som amfetamin.
2010-07-02, 15:44
  #7
Medlem
undervattenfisks avatar
i början när du inte är inkörd på lyrican räcker typ 300-400mg för att man ska bli gode skön, kanske olika på olika personer, men jag käkade 300mg och gled på moln nästan... fungerar som concerta, förutom bi-verkiningar concerta har. en förfinad tramadol
2010-07-02, 15:46
  #8
Medlem
damnLFOs avatar
blanda med alkohol och snorta Lyrican istället.
2010-07-02, 15:50
  #9
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
blanda med alkohol och snorta Lyrican istället.

Lyrica och alkohol gör bara allt till en lång jävla pina...balansen försvinner direkt och hårt.
Lyrica tas bäst oralt och sen röka en brajja eller någon benso
2010-07-02, 17:21
  #10
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
i början när du inte är inkörd på lyrican räcker typ 300-400mg för att man ska bli gode skön, kanske olika på olika personer, men jag käkade 300mg och gled på moln nästan... fungerar som concerta, förutom bi-verkiningar concerta har. en förfinad tramadol

tror du missförstog frågan lite här, lyrican vet jag hur jag ska hantera, bara undra om det påverkar ruset av andra droger, vill helst bara kunna knarka som förr

Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
blanda med alkohol och snorta Lyrican istället.

suck
2010-07-02, 17:36
  #11
Medlem
Knarkar du inte på lyrican ska det nog vara lugnt att ta annat samtidigt.
2010-07-02, 17:40
  #12
Medlem
LjudSjukdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlSleek
Knarkar du inte på lyrican ska det nog vara lugnt att ta annat samtidigt.

ok tack för svar, även lyrica och mdma? funkar mdma'n som vanligt kanske blir sämre rus?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback