Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-04, 16:38
  #13
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haris82
Ja facebook farmville, 80 miljoner spelare varje dag och rätt kast.

Inte mycket till ett mmorpg dock.
Citera
2010-07-04, 17:15
  #14
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Citat:
Ursprungligen postat av Haris82
Ja facebook farmville, 80 miljoner spelare varje dag och rätt kast.
Inte mycket till ett mmorpg dock.
+1
Samt att senast jag läste trådtopicen så var det "Populärast på FLASHBACK?", inte facebook... (Och jag är rätt säker på att de flesta som är medlemmar på Facebook ifrån Flashback inte lirar Farmville) [Blev lite grötigt]
Citera
2010-07-04, 19:03
  #15
Medlem
runesofmagic.com
Citera
2010-07-04, 19:50
  #16
Medlem
Forzos avatar
Jag har fastnat för dungeons and dragons online som har blivit "gratis" nu, riktigt roligt och annorlunda fightsystem.
Inriktat på grupp-pve så det är inte så mycket pvp även om det existerar.
Citera
2010-10-12, 14:24
  #17
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
1. Tibia
2. Allods Online

I denna storleksordning skulle jag säga, med tanke på att det "är" gratis.

Fast Tibia i sig är inte så populärt längre, de flesta spelar för att de antingen inte kan sluta spela pga beroende eller att de inte vill sluta spela på sin lvl 100+

Tibia har iofs mer spelare nu än någonsin
Och sen har du inget att göra efter 40-50 om man inte betalar för premium account.
Citera
2010-10-20, 21:28
  #18
Medlem
Quzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Tibia har iofs mer spelare nu än någonsin
Och sen har du inget att göra efter 40-50 om man inte betalar för premium account.

Tibia det har ju sån extremt dålig grafik Tycker inte att det är värt att lira spel i sådan grafik, bara min åsikt.
Citera
2010-10-20, 21:49
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quzza
Tibia det har ju sån extremt dålig grafik Tycker inte att det är värt att lira spel i sådan grafik, bara min åsikt.

Du kan inte döma ett spel pga "dålig grafik", själv tycker jag Tibia har en riktigt charmig grafik, det verkar flera tusen hålla med om.

Ah minns mina tibia-tider, dom var inget annat än underbara
Citera
2010-10-20, 23:25
  #20
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Tibia har iofs mer spelare nu än någonsin
Och sen har du inget att göra efter 40-50 om man inte betalar för premium account.
Tibia har knappast fler spelare nu än någonsin

The maximum on all game worlds together was 64028 players on Nov 28 2007, 19:26:00 CET.
Inte ens vart nära det rekordet på många många år. De flesta PVP-världarna är dessutom utdöende.
Citera
2010-10-20, 23:59
  #21
Medlem
Quzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Du kan inte döma ett spel pga "dålig grafik", själv tycker jag Tibia har en riktigt charmig grafik, det verkar flera tusen hålla med om.

Ah minns mina tibia-tider, dom var inget annat än underbara

Men då är det ju verkligen bra att det finns så många olika spel. Så dom som bara vill lira spel med bra grafik kan göra det. Dom som inte bryr sig om grafiken kan lira spel som Tibia
Citera
2010-11-03, 21:25
  #22
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Tibia har knappast fler spelare nu än någonsin

The maximum on all game worlds together was 64028 players on Nov 28 2007, 19:26:00 CET.
Inte ens vart nära det rekordet på många många år. De flesta PVP-världarna är dessutom utdöende.


För det första är spelet nästan 13 år gammalt, och 2007 va 3 år sen, så du säger emot dig själv där lite

Men kan förvisso hålla med om att många PVP världar knappt går att lira på längre, mest på grund av PA's.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback