2010-07-01, 22:10
Medlem
kniggits avatar
Hej,

jag upptäckte att tjejens ena bröst var större än det andra. Jag tror inte det var det innan, men är inte säker för jag inte tänkte på det. Jag undrar alltså om det är temporärt eller permanent? F.ö. så var det hennes vecka då, kan det ändra sånt?

För övrigt, ni som tänker säga "fråga henne", så är förhållandet nytt och vi är för närvarande på olika orter nu.. tänker inte ta detta på telefon nu, därför jag frågar på nätet istället.
Citera
2010-07-01, 22:11
Medlem
Hur mycket större? Var det vänster bröst?

Helt normalt.
Citera
2010-07-01, 22:11
Medlem
Du kan inte vara gammal... Kvinnors bröst är aldrig exakt lika stora, skiljer sig alltid något, mer eller mindre.

Antar att detta är första flickvännen också eller?
Citera
2010-07-01, 22:12
Medlem
bboys avatar
Brösten kan växa olika fort
Citera
2010-07-01, 22:16
Medlem
Alla kvinnors bröst ser så olika ut! Det är helt normalt att ena bröstet är större än det andra. Det skiljer sig alltid i viss mån på brösten, ibland märkbart och ibland inte. Speciellt under mens, vet jag av egen erfarenhet, kan brösten bli svullna. Det kan ju då hända att det bröst som är lite större normalt, också blir märkbart större under den veckan.
Citera
2010-07-01, 22:18
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Hur mycket större? Var det vänster bröst?

Helt normalt.

Då kommer ju då en kontrafråga;
Varför just det vänstra bröstet..?

Till TS då;
Testa att blås lite i det högra?
Citera
2010-07-01, 22:25
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Nästan alla kvinnor jag mött har haft ojämna tuttar, de jag fått känna på, alltså.

Enda undantaget var en relativt smal donna, fina ben i alla fall, med lite lätt mage och enorma tuttar. Omöjligt att utröna i det läget, 75E, om den ena är större än den andre, på en sådan liten kropp. Det var mest bara tuttar överallt tyckte jag.

I alla andra fall har det varit rätt påtagligt.
Citera
2010-07-01, 22:27
Medlem
alroberts avatar
vad jag vet har alla tjejer det, mer eller mindre.

Min flickvän har det
Citera
2010-07-01, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Då kommer ju då en kontrafråga;
Varför just det vänstra bröstet..?

Till TS då;
Testa att blås lite i det högra?

Det brukar vara vänster bröst som är större, av någon anledning. Vet inte riktigt varför.
För att hjärtat sitter där, kanske?
Citera
2010-07-01, 22:41
Medlem
drbondos avatar
Som tidigare sagts, helt normalt och inget att bry sig om.
Citera
2010-07-01, 23:01
Medlem
barbiekens avatar
vad jag vet så är hela kroppen "assymetrisk". du har alltså inte bara en brud med olika stora bröst - hon har förmodligen även olika stora fötter, händer osv.

kom nu att tänka på att om killar hade haft två kukar så hade vi äntligen fått reda på om storleken har nån betydelse . om man inte kör varannan gång då, för att fortsätta vara pk.
Citera
2010-07-01, 23:05
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Permanent. Prata inte med henne om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto