2010-07-01, 23:06
Bannlyst
Jag har samma problem, fast är kille.

Citera
2010-07-01, 23:08
Medlem
kniggits avatar
Hej alla,

ja, det är vänster(hennes vänster) som var större. Ganska märkbart större med. Det jag tänkte var att eftersom jag inte inte märkte det tidigare, att det var nått med mensen.

Följden på detta måste ju bli att jag får komma ihåg att klämma den vänstra i så fall..
Citera
2010-07-01, 23:10
Medlem
LiKaShings avatar
Enligt min erfarenhet ändras tjejers börst under "deras" veckor.
Citera
2010-07-01, 23:11
Medlem
Det är normalt. Sägs det inte att killars kulor är olika stora också? Har liksom aldrig brytt mig om att kolla
Citera
2010-07-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kniggit
Hej alla,

ja, det är vänster(hennes vänster) som var större. Ganska märkbart större med. Det jag tänkte var att eftersom jag inte inte märkte det tidigare, att det var nått med mensen.

Följden på detta måste ju bli att jag får komma ihåg att klämma den vänstra i så fall..

Runt mensen svullnar ju alla möjliga körtlar upp i brö'na, hon har helt enkelt olika stora bröst och det råkade bli extra märkbart just den här veckan. Eller så har hon samlat på sig lite mer fett bara.
Väldigt, väldigt få kvinnor har lika stora bröst naturligt. Om ens någon!

Precis, bara att sikta vänster.
Citera
2010-07-01, 23:59
Medlem
magquars avatar
Ja mina bröst är olika stora inget konstigt med det. Ja hela kroppen kan vara olika storlekar på
även ansiktet. Så du behöver ej vara orolig för din tjej. Till och med pungkulorna är olika på en del
och fullt normalt
Citera
2010-07-02, 00:02
Medlem
magquars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choclate
Det är normalt. Sägs det inte att killars kulor är olika stora också? Har liksom aldrig brytt mig om att kolla

Japp det stämmer och dessutom väger den vänstra testikel mindre än den högra på killarna
Citera
2010-07-02, 00:05
Medlem
magquars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VM2002
Jag har samma problem, fast är kille.

Ha ha inte jag heller har problem fast jag är en tjej
Citera
2010-07-02, 01:31
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det brukar vara vänster bröst som är större, av någon anledning. Vet inte riktigt varför.
För att hjärtat sitter där, kanske?
Detta är andra gången på en vecka jag tar del av den här informationen. När min syster och flickvän (två olika personer, det är FB så klartgörandet är vitalt) hade handlat skor på Radical Sports här i Malmö sa butiksbiträdet till dom att allting på vänster sida är aningen större än det på höger sida. Han tog upp exempel som fötter, händer men även bröst. Jag tror knappast på det här. Finns det någon rättvis forskning inom området?
Citera
2010-07-02, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zappzapp
Detta är andra gången på en vecka jag tar del av den här informationen. När min syster och flickvän (två olika personer, det är FB så klartgörandet är vitalt) hade handlat skor på Radical Sports här i Malmö sa butiksbiträdet till dom att allting på vänster sida är aningen större än det på höger sida. Han tog upp exempel som fötter, händer men även bröst. Jag tror knappast på det här. Finns det någon rättvis forskning inom området?

Kan tillägga att min tjejs högra bröst är större.
Citera
2010-07-02, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zappzapp

Oj! Det där tror jag inte stämmer, däremot. Vad gäller händer och fötter så brukar det väl vara den som används mest som består av mest muskler osv? Bröst är ju något HELT annat än hand och fot.

Min enda källa är läkarna på mammografin. Skulle jag gissa så beror det på vävnad och muskulatur just för att hjärtat sitter på ena sidan.

... men så är jag förstås ingen läkare, och detta ingen medicintråd.
Citera
2010-07-02, 13:42
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtemaskinen
Mitt ena bröst är jättestort...

EXAKT samma här. Dock går jag emot strömmen och erkänner att mitt högra bröst är större än det vänstra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in