El-hadji Diuof, stort genombrott i vm 2002, värvades av liverpool men vad fan hände sen?
Njugo Demba-Nyrén, gammal häckenspelare men det sista jag minns av honom var att han blev intervjuad angående grekiska huliganer i aftonhoran (lirade väl i nån grekisk klubb)
Andy van der Mayde, spelade i Ajax med van der Vaart och Zlatan men försvann sedan.
någon som vet nåt?
Han var länge etablerad i danska Esbjer och gjorde också en hel del mål. Minns att det var en kort tid snack om att testa honom i landslaget. Nu vet jag dock inte var han harvar runt.
När det var ett antal spealare från Sverige som var utan kontrakt åkte till Turkiet för att spela ett antal träningsmatcher. Det var i varje fall så pass många så att de kunde bilda en elva plus några till.
Någon som har koll på hur det har gått för dem nu? Var det någon som fick ett luktraktivt kontrakt efter detta "träningsläger"?
När det var ett antal spealare från Sverige som var utan kontrakt åkte till Turkiet för att spela ett antal träningsmatcher. Det var i varje fall så pass många så att de kunde bilda en elva plus några till.
Någon som har koll på hur det har gått för dem nu? Var det någon som fick ett luktraktivt kontrakt efter detta "träningsläger"?
Bara Markus Jonsson fick kontrakt med en någorlunda respektabel klubb (Panionios). Resten harvar i gärdsgårdsligor
Tack. Men var inte Markus Jonsson redan klar för Panionios när träningslägret började? Har för mig att följde med mest för att träna och att han inte deltog i några matcher.