2009-04-03, 13:26
Bannlyst
Såg Davids på TV för inte så länge sedan, han var typ värd i någon turnering i trixning.

Men vad hände med den där galna målvakten i Atletico Madrid? Var väl kanske 5-6 år sedan jag såg honom spela...
Citera
2009-04-03, 14:41
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TengilKato
Johnny Rödlund!
Den eviga talangen la av 2007 och han sista klubb som spelare blev Skiljebo SK.
Johnny har istället inlett en tränarkarriär, han gjorde ju sig känd för att byta klubb ofta som spelare, det är något han fortsatt med som tränare.
Förra året tränade han Syrianska IF Kerburan, i år tränar han Irsta IF i division 5 om jag inte minns fel.
Citera
2009-04-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dzeko
Såg Davids på TV för inte så länge sedan, han var typ värd i någon turnering i trixning.

Men vad hände med den där galna målvakten i Atletico Madrid? Var väl kanske 5-6 år sedan jag såg honom spela...

Vet inte riktigt vem du syftar på. Germán Burgos kanske? Han spelade där fram till 2004. Pensionerade sig efter det och satsade på sitt rockband.
Citera
2009-04-03, 18:22
Medlem
Treehorns avatar
Såg att Andreas Haddad nämdes i en annan tråd vad hände med killen? Han var ju på väg att bli en stjärna, den nya Zlatan... Och fick ju vara med i Assyriskas egna dokusåpa som förövrigt var kvalitetsunderhållning.

Kanske ska lägga till
Senast redigerad av Treehorn 2009-04-03 kl. 18:29.
Citera
2009-04-03, 18:27
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Såg att Andreas Haddad nämdes i en annan tråd vad hände med killen? Han var ju på väg att bli en stjärna, den nya Zlatan... Och fick ju vara med i Assyriskas egna dokusåpa som förövrigt var kvalitetsunderhållning.
Spelar i Vejle står det på wikipedia, om man nu väljer att lite på dem. Fan, nu när du säger det så var det jävligt längesedan man hörde något om honom.
Citera
2009-04-04, 03:03
Medlem
Qawseds avatar
Adriano!!!
Citera
2009-04-05, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Adriano!!!

Hehe bokstavligt talat..
Citera
2009-04-05, 08:21
Medlem
Helseths avatar
Vad hände med Alexander Östlund? Medveten om att han nu spelar någonstans i Danmark men han spåddes väl en ganska lysande framtid när han spelade i landslaget. Svenska medier jämförde honom alltid som den svenska motsvarigheten till Gattuso.

Var han aldrig bra till att börja med, eller dekade han ner sig totalt?
Citera
2009-04-05, 09:25
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helseth
Vad hände med Alexander Östlund? Medveten om att han nu spelar någonstans i Danmark men han spåddes väl en ganska lysande framtid när han spelade i landslaget. Svenska medier jämförde honom alltid som den svenska motsvarigheten till Gattuso.

Senaste jag hörde om honom var ju när han precis blev petad ifrån VM06-truppen, trots att han varit med i typ alla tränings/kvalmatcher och så hade vi en brist på naturliga högerbackar, även om inte heller Alexander på något sätt var en naturlig högerback. Sen efter den petningen har han väl aldrig varit med i diskussionerna igen. Och han lär väl inte komma tillbaka till landslaget heller direkt..
Citera
2009-04-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helseth

Där har vi en spelare jag verkligen saknar i landslaget
Var ju en fröjd att se honom spela, riktigt jävlar anamma hade han. Sen var ju han mindre duktig teknisk osv. men det spelar mindre roll. Skönt med spelare som har attityd istället för mesen Micke Nilsson.

Matchen han gjorde mot Holland 2004 då han plockade bort Robben totalt var ingen dålig match!
Citera
2009-04-05, 15:41
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcelinho
Där har vi en spelare jag verkligen saknar i landslaget
Var ju en fröjd att se honom spela, riktigt jävlar anamma hade han. Sen var ju han mindre duktig teknisk osv. men det spelar mindre roll. Skönt med spelare som har attityd istället för mesen Micke Nilsson.

Matchen han gjorde mot Holland 2004 då han plockade bort Robben totalt var ingen dålig match!

Tar hellre mesen Nilsson än en säkerhetsrisk i klass med Östlund. Hur han ens kom med i landslagstruppen är forfarande en gåta.
Citera
2009-04-06, 08:41
Medlem
BSGs avatar
Va hände med Soren Larsen var ju grym i Djurgården sen har jag för mig att han gjorde succé i Tyskland.

Edit: Hur går det för Johan Elmander i Bolton?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in