2011-01-23, 10:08
Medlem
Vidkun-Quislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonkamel
Funderar på att rulla iväg någon dag och försöka få mig en ordentlig koll på honom utan att media eller alla dessa värdelösa kommentarer på artiklar får avgöra. Kanske blir att man kan kolla nu på lördag då det ser ut att vara träning. Vill gärna matcha en dag då man möjligtvis lirar lite tvåmål.

Nå, hur var han?
Citera
2011-01-23, 13:24
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Sämta passen du nånsin sett :P? Antar att du bara sett den matchen..

Om du inte precis som jag inser att det är en hejdundras värdelös jädra skitpass så misstänker jag att du är Marcus Birro... Hälsa lille Totti vetja

Bara en romanisti kan väl se den där sekvensen utan att pissa på sig av skratt...
Citera
2011-01-23, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Om du inte precis som jag inser att det är en hejdundras värdelös jädra skitpass så misstänker jag att du är Marcus Birro... Hälsa lille Totti vetja

Bara en romanisti kan väl se den där sekvensen utan att pissa på sig av skratt...

Gillar hur han ska leka smart och passa den så när han andra är 10 meter bakom.
Citera
2011-01-28, 22:18
Medlem
Deco ? fan hände med han ?
Citera
2011-01-28, 23:31
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ventodipassioni
Deco ? fan hände med han ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Deco
Citera
2011-02-06, 23:50
Medlem
McKarlsons avatar
Kom och tänka på supertalangen Canales. Vet han såldes till Real Madrid, men sen då? Får han spela nått? Han kanske är utlånad?

Längesen man hörde nått från han iaf.
Citera
2011-02-07, 03:25
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McKarlson
Kom och tänka på supertalangen Canales. Vet han såldes till Real Madrid, men sen då? Får han spela nått? Han kanske är utlånad?

Längesen man hörde nått från han iaf.
Han har spelat några matcher.
4 i la liga, 2 i Cl, 3 i copa del rey. Blir mest inbytt.
Startat en i la liga, startat alla tre i copa del rey.
Så att säga att han har försvunnit är nog fel, han spelar i Castilla vilket är real's B-lag också.
Citera
2011-02-07, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Han har spelat några matcher.
4 i la liga, 2 i Cl, 3 i copa del rey. Blir mest inbytt.
Startat en i la liga, startat alla tre i copa del rey.
Så att säga att han har försvunnit är nog fel, han spelar i Castilla vilket är real's B-lag också.

från att spela 31 matcher säsongen innan till att gå o spela 9 matcher (inhopp) är ju lite att försvinna, kan inte minnas att jag läst en enda artikel om honom denna säsong.
Citera
2011-02-07, 14:38
Bannlyst
Canales har sig själv att skylla då han går till Real Madrid där konkurrensen på hans position är otroligt stor (Kaka, Özil). För allas bästa bör man låna ut Canales för att han ska kunna matchas ordentligt. Fan vad sorgligt att han harvar i Reals b-lag alltså.

Någon som vet vad som har hänt med brassen Elano som spelade i Manchester City tidigare? Har inte hört ett skit om honom sen han drog, vart är han nu?
Senast redigerad av adnanisH 2011-02-07 kl. 14:43.
Citera
2011-02-07, 14:50
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Canales har sig själv att skylla då han går till Real Madrid där konkurrensen på hans position är otroligt stor (Kaka, Özil). För allas bästa bör man låna ut Canales för att han ska kunna matchas ordentligt. Fan vad sorgligt att han harvar i Reals b-lag alltså.

Någon som vet vad som har hänt med brassen Elano som spelade i Manchester City tidigare? Har inte hört ett skit om honom sen han drog, vart är han nu?

Spelar i Santos numera, var snack om att han skulle till Inter i senaste transferfönstret men det blev uppenbarligen ingenting.
Citera
2011-02-07, 14:51
Medlem
JörgHeinrichs avatar
Hur gick det för Marlon Broomes, Richard Rufus, Jason Wilcox och Michael Duberry?
Citera
2011-02-07, 16:17
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
från att spela 31 matcher säsongen innan till att gå o spela 9 matcher (inhopp) är ju lite att försvinna, kan inte minnas att jag läst en enda artikel om honom denna säsong.

Jovisst, det är dåligt men jag antar dem tänker låna ut han nästa säsong. Annat vore ju galenskap, att han bara spelar i b-laget är dåligt för han ju. Han bör matchas ordentligt, så han blir bättre och bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in