2006-03-28, 21:21
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinitsin
Det finns en hockeylirare som heter Niklas Nordgren. Här i Sverige representerade han Timrå ett bra tag.

Jaså . Jag har ingen koll alls på Elitserien, därför så vet jag inte vem det är.
Citera
2006-03-30, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Klabbe spelar fortfarande i Lecce.
Tror du mig inte?
Gå in på www.skysports.com och leta upp deras "scorecentre" (se länken om du inte orkar leta själv)

Väl där, väljer du fotboll (soccer) och letar på Serie A och en match med Lecce. Klicka på Lecce och laguppställningen kommer upp och vips där finns Ingesson med, med nummer 25. Han sitter på bänken i dagens match mot Siena. Han har nätat tre gånger den här säsongen för Lecce.
herregud vad du snackar smörja.
Klabbe spelar med ödeshög.
Citera
2006-03-30, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Kan ju fylla på med Jermaine Pennant som var oerhört lovande när Arsennal värvade honmo som 15-åring.
Samuel Barlay i MFF kan nog tilläggas. I u17 spelade sierra leone 3-3 mot spanien och han gjorde alla 3 för sierra.
Terry Cooke var lagkapten för manchester uniteds ungdomslag som vann fa cupen och innehöll spelare som beckham och nevill med flera. Han konkurrerade på samma plats som giggs och jag tror jag såg honom i näst högsta för nåt tag sen.
juninho, brassen i middlesborough var jättelovande men det blev inget särskilt av honom.
Terry Cooke hade lite problem med narkotika under sin tid i man City och spelar numera för Colorado i amerikanska ligan.
Citera
2006-03-30, 22:21
Medlem
McManamans avatar
Samir Bakaou är anställd som tränare på en fotbollsskola i förenade arabemiraten.
Citera
2006-03-31, 01:00
Medlem
Morientess avatar
Tonton Zola Moukoko - Supertalang i ung ålder som gick till Bolton som ungdomsproffs. Vad hände?

Bojan Djordjic - Vet att han spelar i Plymouth men hur kan det ha gått så utför för killen?

Martin Bengtsson - ÖSK-ungdomen som skrev på för Inter för några år sen men kom tillbaka till Sverige. Nu ?

Tony Flygare - Zlatans radarkompis som faktiskt ansågs mer talangfull än Zlatan själv. Vad hände, var är han?

Henok Goitom - Han är utlånad till ett spanskt andradivisionslag (Murcia?), men hur går det för honom?

Oscar Toivanen - Stänkte in mål för mitt Milan på CM 01/02 på debutsäsongen efter ankomsten från Värtan. Vad gör han nu?
Citera
2006-03-31, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Martin Bengtsson - ÖSK-ungdomen som skrev på för Inter för några år sen men kom tillbaka till Sverige. Nu ?

Tony Flygare - Zlatans radarkompis som faktiskt ansågs mer talangfull än Zlatan själv. Vad hände, var är han?

Flygare spelar i Bunkelfo. Iaf gjorde han det förra säsongen. Bengtsson är tillbaka i ÖSK. Tror han har någon form av ungdomskontrakt. Är inte ens med i A-truppen vad jag förstår.
Citera
2006-03-31, 07:14
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Flygare spelar i Bunkelfo. Iaf gjorde han det förra säsongen. Bengtsson är tillbaka i ÖSK. Tror han har någon form av ungdomskontrakt. Är inte ens med i A-truppen vad jag förstår.

Stämmer.

Tonton Zola Moukoko
avbröt sitt kontrakt med Carlstad United ifjol vad jag förstår, vet ej om han spelar fotboll längre.
Citera
2006-03-31, 07:43
Bannlyst
Cherno Samba?

Han skulle bli englands dyraste tonåring i övergången från Millwall till Liverpool. Många som hade sett honom spela ansåg att han var englands bäste spelare på evigheter.

det blev inte riktigt så verkar det som.
Citera
2006-03-31, 08:44
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Cherno Samba?

Han skulle bli englands dyraste tonåring i övergången från Millwall till Liverpool. Många som hade sett honom spela ansåg att han var englands bäste spelare på evigheter.

det blev inte riktigt så verkar det som.

Han är kontrakterad för Cádiz. Men han är utlånad till Málaga, hur mycket speltid han får låter jag vara osagt men jag tror inte att det är mycket. Tror t.o.m. jag läste att han var långtidsskadad.
Citera
2006-03-31, 10:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Flygare spelar i Bunkelfo. Iaf gjorde han det förra säsongen.

Tror inte att Flygare fick förnyat kontrakt inför den här säsongen. Gissar på att han är klubblös.
Citera
2006-03-31, 11:00
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Tonton Zola Moukoko - Supertalang i ung ålder som gick till Bolton som ungdomsproffs. Vad hände?

Mr Moukoko spelar i någon division 2 eller 3 klubb i Sverige...(sist jag såg honom)...typ Rynninge, Ölme eller något liknande..

Martin Bengtsson spelar med ÖSK undom i div 2-3...(iaf såg jag honom mot Brage förra året)...
Citera
2006-04-01, 14:56
Medlem
Morientess avatar
Kommer ihåg att Djurgården hade ett talangfyllt lag i mitten av 90-talet med bland annat Daniel Martinez, Kenneth Maron och Fred Persson.

Martinez - Spåddes bli nästa stora landslagsstjärna med vad hände? Kommer ihåg att han spelade i Djurgården i Norrettan 95 om jag inte minns fel.

Maron - Talangfull markerande mittback som värvades från Täby IS efter att ha plockat bort Nebojsa Novakovic i en Svenska Cupen-match mot just Djurgården. Bytte med tiden namn till Italiener men vad hände egentligen?

Fred - Talang som försvann?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in