2011-02-14, 01:22
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan i gatan
Han såg jag på TV i går. Karl'n hoppade in för Motherwell när de åkte på storsmisk Rangers. Inte mycket har gått rätt för honom sedan han stack till Arsenal för en sådär tio år sedan. Har för mig att han tillbringade mer tid på Londons krogar än på fotbollsplanen där.

Haha ja han fick chansen i landslaget även lagkompisen Jérémie Aliadière som var ung och lovande har jag för mig har spelat bort sig själv, lirar i Förenade Arabemiraten atm och hittade även Alfonso Alves (som var klubbkompis med Jérémie i Middlesbrough) som spelar i Qatars superleague.
Citera
2011-02-14, 02:58
Medlem
han solos avatar
Var tog Saviola och Aimar vägen? Jag kan ju alltid googla, men orkar inte
Citera
2011-02-14, 11:45
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Aimar spelar i Benfica, han gjorde f.ö mål igår.
Citera
2011-02-14, 12:35
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Aimar spelar i Benfica, han gjorde f.ö mål igår.

Tack!
Citera
2011-02-14, 20:25
Medlem
SirFucksalots avatar
Suttit och lirat lite CM 01/02 i dagarna nu och njutit utav nostalgin av dessa gamla storstjärnor

Vad gör Jay Jay Ococha idag?
Citera
2011-02-14, 21:42
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirFucksalot
Suttit och lirat lite CM 01/02 i dagarna nu och njutit utav nostalgin av dessa gamla storstjärnor

Vad gör Jay Jay Ococha idag?

Ska dra en gissning innan jag googlar, han är ganska gammal så han har kanske lagt av annars lirar han nog i något arabland.

Google har talat: Han la ner 2008, idag är han 37år gammal.

Btw är inte han typ sjukt bra i CM 0102? Har inte lirat det så mycket, vart mer hooked av 0304
Senast redigerad av serber 2011-02-14 kl. 21:44.
Citera
2011-02-14, 22:49
Medlem
Vart är; Freddy Adu, Ailton förut i bundesliga, ÖIS-Ailton, Milan Baros, Jan Koller, dansken Gravesen, dansken Laursen, Charisteas, den Ouden, Dedé, Kalmar-Ari, Vagner Love, Kevin Amuneke från Landskrona, en ryss Dazageo nånting, Jefferson Farfan i PSV, en kanadensiskt 87a också i PSV, 88an från Paraguy mittfältare som va uppskriven under VM 2006, Maradona Jr, Dado Prso, Valerij Bojinov,

Sen är det en snubbe som är spårlöst försvunnen typ. Han dominerade i någon arabliga som 18-åring för 3-4 år sen, spåddes bli bäst i världen och var påväg till Barcelona. Har ingen aning om va som hände me han.

Sen va de någon 12-årig svensk supertallang, ej namngiven som stack till Brasilien för ca 5 år sen.

Nazad Asaad, ca 17 år, drog till Inter från Malmö för ca 4 år sen.

Toshova, japansk tallang.

Btw, va heter den här 17åriga snubben från Kamerun som typ e grymm?
Senast redigerad av qwerty93 2011-02-14 kl. 22:55.
Citera
2011-02-14, 23:00
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty93
Vart är; Freddy Adu, Ailton förut i bundesliga, ÖIS-Ailton, Milan Baros, Jan Koller, dansken Gravesen, dansken Laursen, Charisteas, den Ouden, Dedé, Kalmar-Ari, Vagner Love, Kevin Amuneke från Landskrona, en ryss Dazageo nånting, Jefferson Farfan i PSV, en kanadensiskt 87a också i PSV, 88an från Paraguy mittfältare som va uppskriven under VM 2006, Maradona Jr, Dado Prso, Valerij Bojinov,

Sen är det en snubbe som är spårlöst försvunnen typ. Han dominerade i någon arabliga som 18-åring för 3-4 år sen, spåddes bli bäst i världen och var påväg till Barcelona. Har ingen aning om va som hände me han.

Sen va de någon 12-årig svensk supertallang, ej namngiven som stack till Brasilien för ca 5 år sen.

Lukaluku? Han e förövrigt från Belgien.
Citera
2011-02-22, 04:30
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo

Saviola spelar också i Benfica.
Citera
2011-02-22, 04:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow

Farfan spelar i Schalke.

Baros i Galatasaray.

Koller i Ryssland nånstans, Samaras

Vagner Love är väl kvar i CSKA Moskva?

Charisteas i Schalke

Gravesen och Laursen har slutat.

Kalmar-Ari i Spartak Moskva

Den Ouden i De Graafschap

ÖIS-Ailton på Cypern, Apoel Nicosia

fd Bundesliga-Ailton i tyska fjärdedivisionen..Oberneuland

Dede..klubblös

Freddy Adu, Rizespor (Turkiet)

Kevin Amuneke, klubblös

Prso, slutat

Bojinov, Parma
Senast redigerad av Steff83 2011-02-22 kl. 04:58.
Citera
2011-02-22, 22:48
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Du syftar säkerligen på Romelu Lukaku
Citera
2011-02-22, 23:26
Medlem
killerstillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty93

Antar att du menar Alan Dzagoev. Spelar fortfarande i CSKA Moskva där han gjorde 6 mål och 4 assist på 20 matcher i ligan 2010. Har visserligen stannat upp lite i utvecklingen men han ses fortfarande som Rysslands nya storstjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in