2021-03-29, 19:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Dybala?
Citera
2021-05-09, 01:59
Medlem
snillet_1s avatar
Egzon Binaku.

Sett till hur lite han har presterat på planen har han ett fint CV med Häcken, MFF och nu Norrköping som klubbar. Jag minns att han gjorde en del bra inhopp för Häcken men sedan dess... vad är grejen?
Citera
2021-05-09, 09:02
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Egzon Binaku.

Sett till hur lite han har presterat på planen har han ett fint CV med Häcken, MFF och nu Norrköping som klubbar. Jag minns att han gjorde en del bra inhopp för Häcken men sedan dess... vad är grejen?

Daniel Andersson måste ha befunnit sig i något slags haschpsykos när han fick för sig att det var en bra idé att lägga pengar på Binaku och detsamma gäller Jens Gustafsson. Så svaret på din fråga är: Ett omfattande THC-missbruk.
Citera
2021-05-09, 09:10
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Är det bara en lögn att Goran Slavkovski representerat de svenska pojklandslagen?

Jag tror det kan vara så eftersom hans wikipediasida anger att han medvetet valde att spela för den makedoniska motsvarigheten.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Goran_Slavkovski#cite_note-4
Citera
2021-05-10, 01:48
Medlem
Yksel Osmanovski var väldigt hypad en gång i tiden, eller ja, så hypad som det gick. Var stor på fotbollskväll
Citera
2021-05-11, 11:41
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag tror det kan vara så eftersom hans wikipediasida anger att han medvetet valde att spela för den makedoniska motsvarigheten.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Goran_Slavkovski#cite_note-4
Det valet gjorde han dock inte förrän år 2008. Historien som Slavkovski och hans agent lyfte fram var ju att Slavkovski var en stor stjärna i P89-landslaget mellan åren 2004 och 2006. Detta stämde dock inte utan Slavkovski gjorde aldrig en enda pojk- eller ungdomslandskamp.
Citera
2021-05-11, 13:01
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Daniel Andersson måste ha befunnit sig i något slags haschpsykos när han fick för sig att det var en bra idé att lägga pengar på Binaku och detsamma gäller Jens Gustafsson. Så svaret på din fråga är: Ett omfattande THC-missbruk.

Var det plastgräs Från tele2 Daniel rökte eller varför spenderade han 9 mille på Binaku?
Citera
2021-08-11, 20:49
Avslutad
Bojan i Barca blev en konstig spelare. Han presterade ändå ett tag och kom från en genuin fotbollsskola som Barcas akademi, man tycker då att han kunde gjort mål i ett annat lag i Spanien. Ett lag i mitten där han garanterade 10-15 mål per säsong. Han är som utlandets Guidetti, har gjort väldigt lite mål genom karriären och hittar aldrig rätt klubbmässigt. Om inte annat, borde pengar vara en motivation för han hann väl aldrig tjäna de stora och trygga summorna under sina år i Barca.

Märkligt att man bara slutar prestera en dag som ung och professionell fotbollsspelare.
Citera
2021-08-13, 01:26
Medlem
Royston Drenthe.

Dominerad U21 EM. Hamnade i Real Madrid, blev utlånad till en massa klubbar och plötsligt försvann.
Citera
2021-12-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Royston Drenthe.

Dominerad U21 EM. Hamnade i Real Madrid, blev utlånad till en massa klubbar och plötsligt försvann.
Han blev väl hiphop "stjärna"?eller har jag helt fel.
Citera
2021-12-20, 01:59
Medlem
Callum McManaman? Var med och var en jätte när Wigan vann FA-cupen 2013 (?), harvar numera i league 1 och league 2?
Citera
2021-12-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han blev väl hiphop "stjärna"?eller har jag helt fel.
Stämmer att han försökte sig på musiken ett tag…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in