2011-08-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Marc-Vivien Foé och Eddie Mussa försvann.

börjar tänka på Youri Djorkaeff, var ju helt lysande på frankrikes mittfält guldåren 98-00, men har inte gjort allt för mycket väsen av sig i klubblagen va? Minns att han spelade i Bolton ett tag, men vad hände?
Citera
2011-08-01, 16:09
Medlem
heyhoxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Marc-Vivien Foé och Eddie Mussa försvann.

Under bältet...

Roque Santa Cruz, om det inte tidigare nämnts!
Citera
2011-08-01, 16:21
Bannlyst
vilka spelare har lagt skorna på hyllan inför denna säsong?
Citera
2011-08-01, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrce
vilka spelare har lagt skorna på hyllan inför denna säsong?

Van Der Saar och Scholes har iaf lagt av vad jag kommer på såhär snabbt.
Citera
2011-08-02, 11:39
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samis
Youri Djorkaeff, var ju helt lysande på frankrikes mittfält guldåren 98-00, men har inte gjort allt för mycket väsen av sig i klubblagen va? Minns att han spelade i Bolton ett tag, men vad hände?

Han har väl lagt av nu. Inte var han väl så misslyckad, vann UEFA Cupen med Inter, och av vad jag förstår så var han ganska omtyckt där.
Citera
2011-08-02, 15:16
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Jerome Rothen försvann helt efter hans kometkarriär! Dominerade på kanten i Monaco 2001-2004, var grym i EM 2004 har jag för mig... Nu är han i Rangers, skadad eller kass? Någon som har koll?

Edit: Wikipedia ljög! Han var i Rangers 09/10. Sen Ankaragücü och nu i Bastia... Vafan hände? Guily och Mprientes var kungar i monaco ju..
Citera
2011-08-02, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Han har väl lagt av nu. Inte var han väl så misslyckad, vann UEFA Cupen med Inter, och av vad jag förstår så var han ganska omtyckt där.

okej, kul att höra! Underskattad lirare på frankrikes grymma mittfält där Patrick Vieira och Zinedine Zidane fick den största uppmärksamheten!
Citera
2011-08-02, 16:57
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Något som borde nämnas är väl Owusu-Abeye (oerhört tveksam på stavningen) som spelade i Arsenal som ung men senast tillhörde en spansk klubb, dock försvann han bokstavligen efter att ha lämnat ett "Tack för den här tiden"-inlägg på sin twitter.

Är det någon som vet om han har dykt upp igen?

E: Det står inget på wikipedia alls om det här. Är det fel spelare? Eller var det bara ett practical joke? Fotbollskanalen Europa tog upp någon gång under förra säsongen.
Senast redigerad av Zizierzrogba 2011-08-02 kl. 17:06.
Citera
2011-08-02, 19:10
Medlem
P.Gs avatar
2007 värvades belgaren Tom De Mul, då 19 år gammal, till Sevilla under lite upphaussade former. I början fick han lite förtroende men det dog ut ganska snabbt då han i mitt tycke uppträdde lite räddhågset och försiktigt. Den riktiga magin uteblev och han fick med rätta stå i skuggan av Jesus Navas som tog för sig desto mer. Enligt Wikipedia har han sedan 2009 varit utlånad till Racing Genk och Standard Liege med ett blygsamt antal starter. Någon som vet mer om hans belgiska period och varför speltiden har varit så begränsad?
Citera
2011-08-02, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Något som borde nämnas är väl Owusu-Abeye (oerhört tveksam på stavningen) som spelade i Arsenal som ung men senast tillhörde en spansk klubb, dock försvann han bokstavligen efter att ha lämnat ett "Tack för den här tiden"-inlägg på sin twitter.

Är det någon som vet om han har dykt upp igen?

E: Det står inget på wikipedia alls om det här. Är det fel spelare? Eller var det bara ett practical joke? Fotbollskanalen Europa tog upp någon gång under förra säsongen.

Han är väl mest känd som Quincy, han håller till i Panathinaikos, utlånad ifrån Al-Sadd.
Citera
2011-08-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
2007 värvades belgaren Tom De Mul, då 19 år gammal, till Sevilla under lite upphaussade former. I början fick han lite förtroende men det dog ut ganska snabbt då han i mitt tycke uppträdde lite räddhågset och försiktigt. Den riktiga magin uteblev och han fick med rätta stå i skuggan av Jesus Navas som tog för sig desto mer. Enligt Wikipedia har han sedan 2009 varit utlånad till Racing Genk och Standard Liege med ett blygsamt antal starter. Någon som vet mer om hans belgiska period och varför speltiden har varit så begränsad?
Skadad hela säsongen 09-10, lär ha tappat en hel del då. Rehab osv.
Citera
2011-08-04, 16:15
Medlem
Har inte hört något om Luciano Figueroa efter dennes skada inför VM2006
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här