2011-08-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samis
Tomas Rosicky?

Var ju grymt bra i arsenal ett tag, men hade väl mycket skadeproblem? var har han varit de senaste åren?

Kevin Kuranyi?

Spottade ju in mål för schalke i bundesliga, fick också spela i landslaget där han gjorde bra ifrån sig om jag inte minns helt fel, men har inte hört något om honom heller på länge?

Rosicky har ju faktiskt spelat en hel del men kommit in mycket, Kuranyi är ju en del av Dinamo Moskvas småsatsning med honom, Voronyin, Misimovic etc.
Citera
2011-08-18, 20:57
Medlem
MoonAngel88s avatar
Läste en artikel om Mateja Kezman idag, en spelare som jag personligen gillade skarpt när han spelade för PSV. Därefter såldes han till Chelsea, där han spelade 6 matcher från start i en säsong. Sen blev det Atletico Madrid, Fenerbache, PSG, Zenit och South China i Hong Kong. Idag tränar han med Partizan. Mycket tragiskt detta.
Citera
2011-08-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoonAngel88
Läste en artikel om Mateja Kezman idag, en spelare som jag personligen gillade skarpt när han spelade för PSV. Därefter såldes han till Chelsea, där han spelade 6 matcher från start i en säsong. Sen blev det Atletico Madrid, Fenerbache, PSG, Zenit och South China i Hong Kong. Idag tränar han med Partizan. Mycket tragiskt detta.

Kezman, som skulle bli europas nya målkung
Citera
2011-08-18, 21:07
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samis
Kezman, som skulle bli europas nya målkung
Mjällby var på jakt efter honom tidigare.
Citera
2011-08-18, 21:55
Medlem
tjungmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Fast näe.
Citera
2011-08-18, 22:27
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjungman
Fast näe.
Fast jo. Eller dom var nere i Belgrad i somras och snackade med honom i alla fall.
Citera
2011-08-18, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Mediaanka. Swärdh rasade mot Trezeguet, han från partizan och Kezman ryktena.
Citera
2011-08-26, 18:47
Medlem
Cicinho spåddes ju en lysande framtid för en 7-8 år sedan när han for fram och tillbaka på kanterna i Real Madrid. Han spelar i Roma sedan ett par år tillbaka men har aldrig gjort något avtryck där, jag som följer Serie A väldigt mycket har aldrig sett han spela för Roma t ex... Vad hände med Cicinho egentligen?
Senast redigerad av Calciatore 2011-08-26 kl. 18:52.
Citera
2011-08-26, 20:04
Medlem
Tore Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komogant
Har inte hört något om Luciano Figueroa efter dennes skada inför VM2006

Undrade detsamma, han var riktigt grym i för-vm 05.. Enligt wikipedia är han tillbaka hos sin moderklubb i Argentina.

En annan argentinare som gjorde en djupdykning är förre Barcaspelaren Maxi Lopez, är han kvar i Catania?
Citera
2011-08-26, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Cicinho spåddes ju en lysande framtid för en 7-8 år sedan när han for fram och tillbaka på kanterna i Real Madrid. Han spelar i Roma sedan ett par år tillbaka men har aldrig gjort något avtryck där, jag som följer Serie A väldigt mycket har aldrig sett han spela för Roma t ex... Vad hände med Cicinho egentligen?
Två grabbar satt väl och hyllade han i "allt om calcio"-tråden tidigare idag..? Ordinarie i Roma? huh?
Citera
2011-08-27, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore

Först spelade han ju lite i Roma men var skit så blev det läktarplats sen så lånade dom ut han till Sao Paulo förra säsongen men är nu tillbaka i Roma. Kanske blir en nytändning med Enrique.
Citera
2011-08-28, 02:24
Medlem
Fernando Torres. Spelade i Liverpool fram till i vintras, blev sen köpt av någon rik ryss. Spelar han fortfarande eller han han lagt skorna på hyllan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in