Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Kanske efter att de gift sig, möjligen.
Kan jag få din uppknullade källa för att de snygga och coola som jag känner har förmodligen alla knullat minst 50 st, varav 3 olika på en dag och så vidare - någonting jag ALDRIG sett i Sverige.
Japan knullar.
Tror snarare att det är så att det är du och den där (ursäkta, men jag tycker inte han faller under min kategori "snygg och cool") snubben som inte vet vad Ni snackar om.
Gå och spela boll, du hör inte hemma här
Alltid kul att se folk briljera med sin okunskap, speciellt när det är någon som uppenbarligen tror sig veta mycket om något, i det här fallet då såklart du, och ämnet Japan.
Du kanske hänger i horkvarteren eller så snackar du bara skit (mer troligt) för då en vanlig Japansk brud har 8 sex partners under en livstid känns det jävligt underligt att dom flesta som du känner har haft 50+. Sådana siffror är nog mycket vanligare i Sverige, men det är ju något som du aldrig sett. Kan ju också iof bero på att du nog bor i en kartong i nån jävla skogsdunge.
Om jag är "snygg och cool" det vet jag fan inte, men jag har haft mycket kontakt med Japaner under dom 8 åren jag bott i Kina (utbytes studenter), och dom säger sig i alla fall vara "mycket mer öppna" med sin sexualitet än Japaner i Japan. Trots detta knullade dom inte runt mer/mindre än någon annan.
http://www.gadling.com/2007/10/23/bi...ve-enough-sex/
"Despite Western stereotypes of Japanese people having crazy kinky sex, life in the bedroom here in the Far East is anything but stimulating. In fact, the raw numbers are shocking if not all together depressing."
"So just exactly how boring is sex in Japan?
Only 34 percent of Japanese people engage in oral sex.
Only 16 percent of Japanese people like sexy underwear.
Only 4 percent of Japanese people engage in role play.
Only 16 percent of Japanese people regularly use sex toys.
Only 15 percent of Japanese people use lubrication.
"
"Sadly, 90 percent of Japanese said that their sex lives lack stimulation, which pales in comparison to the global average of 50 percent of people who enjoy a healthy sex life. Not surprisingly, the Japanese lead the world in the frequency of masturbation."