• 1
  • 2
2010-07-01, 10:10
Medlem
Psychadelios avatar
Alla är väll medvetna om att japaner står för de flesta snuskiga, bisarra och vridna ideér när det gäller sex. Efter att ha sett det mesta på internet så har jag fått lite tankar om hur det skulle vara att snuska till det med en eller flera japanska flickor.

Nu syftar jag inte på japaner som är uppvuxna i sverige, utan japaner som bor i japan. Någon som har haft en weekend i tokyo kanske har något att dela med sig av?

Någon som har några erfarenheter eller tankar kring detta så dela gärna med er!
Citera
2010-07-01, 23:36
Medlem
jag är på, när drar vi? vad kostar det att flyga till japan?
Citera
2010-07-02, 10:47
Medlem
Hah, jag vill också snuska japan/kines/korean/vietnames/thailändska, men inte hora i något av fallen och dra runt i hela länderna på alla ställen blir väl dyrt. Dessutom är jag inte rik ifrån början.

Fixas någon 16-20-åring så är jag nöjd .. 21-22 kanske går med.
Citera
2010-07-02, 13:10
Bannlyst
Har gjort det flera gånger och fler blir det, finns inget hetare och bättre
Citera
2010-07-02, 13:29
Medlem
Psychadelios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Versailles
Har gjort det flera gånger och fler blir det, finns inget hetare och bättre

Berätta mer! hur gick det till, vart när? Är de lätta att förföra?
Citera
2010-07-02, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelio
Berätta mer! hur gick det till, vart när? Är de lätta att förföra?
Spendera tre år på att fixa co-play-kostym och dra dit.
Citera
2010-07-10, 07:41
Medlem
Domyojis avatar
Tro mig. Det är illa... illa i bemärkelsen 'ones you go yellow you dont go back'

Har äckligt många kompisar som inte käkar annat än asiatiskt längre. Och då alltså gjort samma sak i många många år. Ja - ända sedan de började.

Skulle ljuga om jag sa att jag själv inte frossat men det är en annan historia. För jag äter köttbullar ibland också om du förstår vad jag menar.

Beror på vilka "japanska" porrfilmer du sett. För de inhemska är ju ofta "rape fantasy" (en full tjej blir påträffad på tåget av en man, hon är då givetvis så full att hon knappt är vid medvetande, indragen på en toa och kn-llad. eller, läraren bazzar sin gymnasie-eleve. eller de krejsiga versionen att 6 skitsnygga tjejer leker med en ful glasögonorm ungefär, och tar turns på att bazza honom.)

Ja, det finns mycket i Japan. 130 miljoner människor och en för alla smaker. Tokyo alone 30 mille tror jag... (stays corrected)

Musen? Pretty much the same överallt men givetvis varierar det också, men status report?

Oftast är den liten, hårig, tight, våt. Flickan har väl en förmåga att skrika och göra väldiga läten, men det är bara för att du är en vit man och förmodligen har en väldigt stor dolme - and she likes it.

Out
Citera
2010-07-10, 09:23
Medlem
LOL, fy fan vilka stereotyper ni har!!! Alldeles för mycket porr för vissa verkar det som. Sex med en Japan (speciellt i Japan) är nog långt ifrån så kul som ni verkar tro. Japaner har som medel minst sex i värden...men ni tror säkert inte på mig, så kolla denna youtube video där det är en kille som bor i Japan och pratar just om sex i Japan.
http://www.youtube.com/watch?v=KPkFW...next=1&index=1
Citera
2010-07-20, 10:03
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Japaner har som medel minst sex i värden...

Kanske efter att de gift sig, möjligen.

Kan jag få din uppknullade källa för att de snygga och coola som jag känner har förmodligen alla knullat minst 50 st, varav 3 olika på en dag och så vidare - någonting jag ALDRIG sett i Sverige.

Japan knullar.

Tror snarare att det är så att det är du och den där (ursäkta, men jag tycker inte han faller under min kategori "snygg och cool") snubben som inte vet vad Ni snackar om.

Gå och spela boll, du hör inte hemma här
Citera
2010-07-20, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Kanske efter att de gift sig, möjligen.

Kan jag få din uppknullade källa för att de snygga och coola som jag känner har förmodligen alla knullat minst 50 st, varav 3 olika på en dag och så vidare - någonting jag ALDRIG sett i Sverige.

Japan knullar.

Tror snarare att det är så att det är du och den där (ursäkta, men jag tycker inte han faller under min kategori "snygg och cool") snubben som inte vet vad Ni snackar om.

Gå och spela boll, du hör inte hemma här

Alltid kul att se folk briljera med sin okunskap, speciellt när det är någon som uppenbarligen tror sig veta mycket om något, i det här fallet då såklart du, och ämnet Japan.

Du kanske hänger i horkvarteren eller så snackar du bara skit (mer troligt) för då en vanlig Japansk brud har 8 sex partners under en livstid känns det jävligt underligt att dom flesta som du känner har haft 50+. Sådana siffror är nog mycket vanligare i Sverige, men det är ju något som du aldrig sett. Kan ju också iof bero på att du nog bor i en kartong i nån jävla skogsdunge.

Om jag är "snygg och cool" det vet jag fan inte, men jag har haft mycket kontakt med Japaner under dom 8 åren jag bott i Kina (utbytes studenter), och dom säger sig i alla fall vara "mycket mer öppna" med sin sexualitet än Japaner i Japan. Trots detta knullade dom inte runt mer/mindre än någon annan.

http://www.gadling.com/2007/10/23/bi...ve-enough-sex/

"Despite Western stereotypes of Japanese people having crazy kinky sex, life in the bedroom here in the Far East is anything but stimulating. In fact, the raw numbers are shocking if not all together depressing."

"So just exactly how boring is sex in Japan?

Only 34 percent of Japanese people engage in oral sex.
Only 16 percent of Japanese people like sexy underwear.
Only 4 percent of Japanese people engage in role play.
Only 16 percent of Japanese people regularly use sex toys.
Only 15 percent of Japanese people use lubrication.
"

"Sadly, 90 percent of Japanese said that their sex lives lack stimulation, which pales in comparison to the global average of 50 percent of people who enjoy a healthy sex life. Not surprisingly, the Japanese lead the world in the frequency of masturbation."
Senast redigerad av mrolson 2010-07-20 kl. 12:29.
Citera
2010-07-20, 16:52
Medlem
jag är också lätt på !
Citera
2010-07-20, 18:20
Medlem
Domyojis avatar
Jag har aldrig påstått mig vara kunnig. Det är bara en observation.

Kan ju nämna att anledningen till att en japansk brud snittar 8 killar är för att de "tråkiga" (ja, läs de flesta) japanska tjejerna inte har fler än ett par st.

Snittar 8? Skulle innebära att om 4 st normala har 2 st. Lämnar det 30 ligg till den 5.

För låt oss face the fact; det är många japaner (inte lika många som kineser dock)

Det finns 2 slags japaner (och det har ingenting med prostituion (suck kan inte stava) att göra)

Tror dock det är mycket möjligt att tjejerna i Kina eller Thailand har en ännu öppnare syn på sex. Speciellt Thailand som säljer sex öppet till utlänningar också - medan den japanskan flickan fortf. har en tendens att dra sig till japanska mannen. Vilket också kan vara en fakta till den (enligt dig) något låga siffran.

Att folk hade så mycket sex i Sverige hade jag faktiskt ingen aning om. Tycker folk i Svea mest sitter framför datorn. Räknas cybersex?

Men ja, för att göra tråden helt dötrist, så ja

Att ha sex med en japan är som att knulla en madrass, det var väl det du ville höra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in