2011-11-18, 21:24
Medlem
Mr.Kallestropps avatar
Är så jäkla glad över detta album, det är ju helt grymt bra Belladonnas röst är galet bra ju, nästan lite för bra för att vara sann Längtar så tills jag får höra allt live! Fick förvisso höra Fight´em ´til You Can´t på Ullevi i somras men då hade jag inte fått höra och lyssna in mig på det nya än.
Citera
2011-11-18, 21:56
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Trådar om Anthrax sammanfogade.

/Mod.
Citera
2011-12-03, 15:29
Medlem
Kongo_89s avatar
aldrig hört på anthrax klokt sen jag fick höra deras låt i nhl 12.

laddade ner albumet och låter riktigt bra! mkt som faller i min smak men varför finns de knappt några låtar på youtube eller spotify?

sen va de fan svårt å hitta en torrent med detta album!
Citera
2011-12-04, 01:59
Medlem
Mr.Kallestropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
aldrig hört på anthrax klokt sen jag fick höra deras låt i nhl 12.

laddade ner albumet och låter riktigt bra! mkt som faller i min smak men varför finns de knappt några låtar på youtube eller spotify?

sen va de fan svårt å hitta en torrent med detta album!
Åh! Alltid roligt med nya fans. Du bör kolla upp Anthraxs gamla låtar, de är helt klart bäst Jag tror du kommer bli såld. Låtar som Madhouse, Indians, Caught in a mosh och antisocial är givna klassiker. Samtliga finns på spotify/youtube. Ser helst att du köper albumet, annars finns det nog på piratebay!
Citera
2011-12-04, 22:27
Medlem
Mithrandirs avatar
Lyssnade nyss på Caught in a mosh för första gången på ett tag och det slog mig att det måste vara en av få låtar som går att identifiera efter ca en halv sekund
Citera
2013-10-08, 11:04
Bannlyst
Oj oj oj det var inte många Anthraxfans här? Överskuggade av Metallica, Megadeth och Slayer antagligen, men Anthrax ska dock inte glömmas, Spreading The Disease är deras bästa skiva med Among With Living.
Citera
2015-12-29, 08:28
Medlem
Nya plattan For All Kings är ute nu.
Citera
2015-12-30, 23:05
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Nya plattan For All Kings är ute nu.

Fi fan vad bra den är. Redigt nice. Skål för fan!!
Citera
2016-11-18, 15:18
Medlem
Adelaides avatar
Kommer till Sverige för 3 konserter nästa år. Nån som ska gå?
Citera
2016-11-18, 18:56
Medlem
Såg att dom skulle spela i Umeå, känns som det inte lär dyka upp så många där.

Dom har blivit lite på efter senaste albumet verkar det som.
Fast min favvo med dom är nog Among eller persistence.
Skulle vara kul o höra worship music låtarna med Dan nilson.
Citera
2017-01-04, 00:46
Medlem
Adelaides avatar
De har väl aldrig riktigt nått Sverige när det gäller framgång, vilket är rätt trist. Men faktum kvarstår att Anthrax är en av de bästa grupperna inom thrash metal. Första plattan är riktigt trevlig, annars föredrar jag Belladonna-eran helt och hållet.

Mina favoritlåtar:
Caught In A Mosh
Indians
Medusa
Antisocial
Gung-Ho
Metal Thrashing Mad
Soldiers of Metal
Fight 'Em Til You Can't
A.I.R
Madhouse
Panic

Måste även passa på att se dem live nu när de har Sverigespelningar inbokade. Vore nästan fy skam att inte gå och se dem.
Citera
2019-08-06, 22:25
Medlem
Germanofils avatar
Among the living är den bästa plattan. Flera helgjutna klassiker som redan nämnda Indians och Cought in a mosh. Men min favorit på den skivan är nog ändå N.F.L. Ett oslagbart jävla röj på den låten!

Annars gillar jag även State of Euphoria-plattan och är förvånad över att ingen nämnt Schism som enligt mig är bäst på skivan bortsett från Anti-Social.

Sound of the white noice gillade jag inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in