Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-06-30, 01:38
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Haha stämmer på mig, när det väl inträffar att jag köper en påse chips så blir det Dillchips
Citera
2010-06-30, 01:39
Medlem
Dom som käkar vickningschips då ?
Citera
2010-06-30, 01:40
Medlem
Polakmalys avatar
Äter sourcream för att det är så jävla gott! ingen annan chips smak knäcker den underbara smaken!
Citera
2010-06-30, 01:42
Medlem
Etis avatar
Jag är pepparätare, men jag är inte speciellt utåtriktad. Jag är mest lite konstig och har livlig fantasi
Vid socoala sammanhang käkar jag S&O eftersom folk brukar hata pepparchips av någon anledning
Citera
2010-06-30, 01:44
Medlem
Just nu ere lättsaltade lantchips, så jävla grymt! Men i yngre ålder vare dill och grill, sen har det gått över till pepper, rolig läsning!! Men framförallt Estrella framför OLW alla dar i veckan!
Citera
2010-06-30, 01:44
Medlem
BoneBeasts avatar
Helt rätt! SourCream & Onion gör mig aldrig besviken!
Citera
2010-06-30, 01:48
Medlem
Majkles avatar
Mycket bra syfte med tråden tycker jag!

Håller med dig i stort sätt allting, dock så har du felmarginaler, men på det stora hela är det korrekt.
Själv är älskar jag vinägerchipsen över allt annat. Självklart tror jag mig vara bättre än alla andra, men knappast på grund av mina smaklökar, som antagligen inte är de bästa (när det kommer till annan mat)

Dessutom tycker är jag även en person som kan nöja mig med Sourcream och onion om utbudet är bristande, eller om jag bara känner mig lite tråkig.

Edit: Måste dock säga att jag fallit i förälskelse med Olws nya ungsbakade chips. Men det känns mest som en tillfällig flamma måste jag säga...
Senast redigerad av Majkle 2010-06-30 kl. 01:50.
Citera
2010-06-30, 01:48
Medlem
MrBoaOrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fightbettime
Dom som käkar vickningschips då ?

Det är ta mig tusan underskattade chips. Personligen anser jag att bl.a. sourcremechipsen går bort pga finräfflingen. De lättsaltade likaså pga bristen på räfflor och att det i regel bara är smulor i påsen pga deras skörhet. Vickning är ju perfekta att äta både som de är, eller med valfri dipp pga sin perfekt avvägda hållbarhet, storlek och neutrala salta potatissmak
Citera
2010-06-30, 01:49
Medlem
Wargs avatar
Om man inte köper chips överhuvudtaget då?
Citera
Medlem
Eller så äter man en viss chipssmak för man tycker den är godare, inte för att man vill inta en viss social roll.....
Btw så tycker jag alla smaker du nämnde är goda
Citera
Medlem
mr ems avatar
"val av chips speglar din personlighet" - haller med 100%!
valjer du att fylla din mun med dessa fett/salt/gudvetvad drankta avarter (smak, sort eller marke spelar liten roll) som skulle fa sjalvaste Antoine Parmentier att vanda sig i sin grav - sa ar du en typisk langharig nordbo med ett rikt liv fyllt av datorer, traningsslentrian och mojligen tillfalliga wt-knull. du har en lite hetsig personlighet angransande ADHD, denna maste lugnas med litervis med lask, vars sota droppar bildar en cementlik smet av saltiga smulor pa din haka, dar lingonlika finnar blandas med fjun trots att du mkt val kan vara kring fyrtio.
Citera
2010-06-30, 01:52
Medlem
jA>s avatar
Jag äter alla nämnda smaker..

Vad gör det mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem