• 1
  • 2
2010-06-29, 17:33
Medlem
Hur avslutar man ett konto p internet banken?
P banken kunde dom inte avsluta och jag hittar faan inte var jag kan avsluta konto.
Men tydligen mste jag sj gra det p internetbanken.

Nn som vet?

Hittade var man avslutar andra konton p andra banker, men inte deras egna.
Citera
2010-06-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattilappen
Hur avslutar man ett konto p internet banken?
P banken kunde dom inte avsluta och jag hittar faan inte var jag kan avsluta konto.
Men tydligen mste jag sj gra det p internetbanken.

Nn som vet?

Hittade var man avslutar andra konton p andra banker, men inte deras egna.
Prata med deras kundservice.
Citera
2010-06-29, 17:38
Medlem
Du fr nog mest utav snacka med deras kundtjnst.
Citera
2010-06-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Einar
Prata med deras kundservice.

var s lng k...s testar hr frst.
Citera
2010-06-29, 17:45
Medlem
Frenchbacks avatar
Man mste kontakta banken eller nrmaste bankkontor. Det man kan avsluta via internetbanken r de olika tjnster som man fr av banken, sjlva kontot avslutas av banktjnstemn.
Citera
2010-06-29, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frenchback
Man mste kontakta banken eller nrmaste bankkontor. Det man kan avsluta via internetbanken r de olika tjnster som man fr av banken, sjlva kontot avslutas av banktjnstemn.

Stmmer, dessutom kan du gra allt detta frn den nya banken du byter till. Dock kan det vara bra att prata med swedbank nd s du ser till att alla autogiron, kontoanslutningar osv avslutas eller ndras p rtt stt.
Citera
2010-06-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frenchback

Jag var in p banken idag:
Bankmannen sa att han kan INTE avsluta kontot utan jag mste sjlv gra det via internetbanken.
Tillggas att det hanlar om ett e-sparkonto ..ven fast enligt han gllde det alla konton.

S facit r allts jag mste avsluta det sj fast det inte gr?
Citera
2010-06-29, 20:29
Medlem
Frenchbacks avatar
Citat:
Bankmannen sa att han kan INTE avsluta kontot utan jag mste sjlv gra det via internetbanken.
Tillggas att det hanlar om ett e-sparkonto ..ven fast enligt han gllde det alla konton.

Han har fel fr att detta grs p ett swedbanks kontor. G dit imorgon och frga ngon annan.
Citera
2010-06-29, 20:36
Bannlyst
Citat:

Jag kan personligen avsluta ditt bankkonto p Swedbank imorgon, s han du snackade med har helt fel.
Citera
2010-06-29, 20:56
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Nr jag skulle avsluta ngra Swedbank-konton gick jag helt sonika in och sa att jag ville fra ver alla pengar frn mina konton till Nordea, och sen stnga kontot. Kom hem en lapp i brevldan ngra dagar senare som bekrftade avslutet.

S ja, det gr.
Citera
2010-06-30, 13:37
Medlem
RedXs avatar
G in under "Tillval" (eller ngt snt) - "Kontakta oss" och skriv att du vill att kontot med nr xxxxxx ska avslutas. Vnta ett dygn. Saken r sedan biff.
Citera
2018-03-28, 13:13
Medlem
tnems avatar
Sga upp sig som kund frn Swedbank

Ngon som vet hur gr man fr att avsluta samtliga konton och sga upp sig som kund hos Swedbank?

Har skickat frgan till dem men de har inte svarat p 2 dagar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in