Resultat: .
0%
röster
2012-04-21, 17:46
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Han känner man igen från FM sedan några årgångar tillbaka. Har han gjort bra ifrån sig eller var han bara en duktig yngling då och inte fullt lika bra nu?

...

Jag har sagt det innan och jag skriver det igen ligatiteln hamnar i Milano pga deras förmåga att vinna de tråkiga matcherna mot sämre motstånd också. Juventus förlorar imorgon kväll.

Det går tydligen riktigt bra för honom. Juventus har fått upp ögonen för honom och vill att han ska ta över Pirlos roll när den kommer. Det sägs att Juventus är nära att köpa 50% av honom. Att det går bra för Pescara och Immobile är ju en smula Verrattis förtjänst.

Sen säger du att Juventus förlorar mot de tråkigare motstånden och att de kommer förlora imorgon. Juventus - Roma är ju en 'toppmatch'. Men jag förstår vad du menar. Tror inte Juventus förlorar imorgon. Om det är en match som kan vara förlusten så blir det nog Cagliari i Trieste. Då kanske man får se Brille full på dansgolvet
2012-04-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
...
Om det är en match som kan vara förlusten så blir det nog Cagliari i Trieste. Då kanske man får se Brille full på dansgolvet
En jävla Ballo Sardo!
http://www.youtube.com/watch?v=MzITWtZ3gFU

Men det lär bli svårt då bortalaget lär ha 90% av publikstödet. Eller finns det någon rivalitet i Trieste mot Juventus? Kanske har Cagliari charmat infödingarna tillräckligt för att de ska ställa upp? Värt att undersöka.

Men först, Parma…
2012-04-21, 18:01
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Jag har sagt det innan och jag skriver det igen ligatiteln hamnar i Milano pga deras förmåga att vinna de tråkiga matcherna mot sämre motstånd också. Juventus förlorar imorgon kväll.
Och sen vaknade du?

Nej då, det är väl fullt möjligt att Roma ställer till med besvär. Men att vinna på Juventus Stadium med Simon Kjaer och Taddei i försvaret? Jag ger det låga till obefintliga chanser.

Däremot har jag en dålig känsla av att uppskjutningen av förra omgången kan ha förstört Juves momentum. Kanske att man behövt möta ett blåbär emellan alla dessa toppmatcher. Man har slagit Inter, Milan, Napoli och Lazio på kort tid. Finns den mentala orken för att köra över även ett Roma som vill nå tredjeplatsen?
2012-04-21, 18:38
Medlem
Spinnacers avatar
Ingen matchtråd för denna omgång? Ekstrand värmer upp nu för Udinese.
2012-04-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Ingen matchtråd för denna omgång?
Jo då, det är fixat nu.
2012-04-21, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Ingen matchtråd för denna omgång? Ekstrand värmer upp nu för Udinese.

Kolla in matchtråden och delta i bojkotten av El Classico
2012-04-21, 18:58
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Det går tydligen riktigt bra för honom. Juventus har fått upp ögonen för honom och vill att han ska ta över Pirlos roll när den kommer. Det sägs att Juventus är nära att köpa 50% av honom. Att det går bra för Pescara och Immobile är ju en smula Verrattis förtjänst.

Sen säger du att Juventus förlorar mot de tråkigare motstånden och att de kommer förlora imorgon. Juventus - Roma är ju en 'toppmatch'. Men jag förstår vad du menar. Tror inte Juventus förlorar imorgon. Om det är en match som kan vara förlusten så blir det nog Cagliari i Trieste. Då kanske man får se Brille full på dansgolvet

Juventus är ute efter att köpa hela Verratti och förhandlingar pågår.

Förövrigt verkar Borriello starta imorgon. Lånades han för att skämma ut sig inför sina tidigare lagkamrater i Milan och Roma, kanske?
2012-04-22, 00:10
Medlem
FORZAJUVE87s avatar
Blir en svår men högst sevärd match imorn Juventus-Roma. Tror nog ändå Juve kniper 3-poängarn, håller iaf tummar o tår för att de gör det. Sen blir Milan-Bologna en match att se också ja eller tidigare än Juvematchen. Får vi se en total dominans från Milans sida eller kan Bologna ställa till med oreda?
2012-04-22, 00:36
Medlem
Skulle någon kunnig här förklara lite närmare ang. Juventus Epo-dopning (?) under 90-talet? Exakt hur länge pågick detta? Vilka spelare omfattades?
----

För alla fotbollsfantasters skull hoppas jag att vi får se både Totti och Del Piero på plan idag, för förmodligen sista gången. Även om jag avskyr Juve och allt vad den klubben innebär, så lider jag verkligen med hur Del Piero med all förmodan lämnar klubben. Först Maldini som blev utbuad i San Siro av vissa "supportrar" och nu sedan Del Piero som lämnar på ett sådant ovärdigt sätt. Det är inte okej det här.

Hoppas aldrig att Er Capitano lämnar oss på ett sådant vis. Skulle aldrig palla det.
2012-04-22, 02:05
Medlem
FORZAJUVE87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForvirradUnge
Skulle någon kunnig här förklara lite närmare ang. Juventus Epo-dopning (?) under 90-talet? Exakt hur länge pågick detta? Vilka spelare omfattades?
----

För alla fotbollsfantasters skull hoppas jag att vi får se både Totti och Del Piero på plan idag, för förmodligen sista gången. Även om jag avskyr Juve och allt vad den klubben innebär, så lider jag verkligen med hur Del Piero med all förmodan lämnar klubben. Först Maldini som blev utbuad i San Siro av vissa "supportrar" och nu sedan Del Piero som lämnar på ett sådant ovärdigt sätt. Det är inte okej det här.

Hoppas aldrig att Er Capitano lämnar oss på ett sådant vis. Skulle aldrig palla det.

Vadan denna avsky till ett sådant underbart lag som Juventus? Och hur menar du med att Del Piero lämnar klubben på ett ovärdigt sätt?
2012-04-22, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FORZAJUVE87
Vadan denna avsky till ett sådant underbart lag som Juventus? Och hur menar du med att Del Piero lämnar klubben på ett ovärdigt sätt?
Han syftar nog på att Juventus denna säsong tenderat att bänka sin cannoniere nu under hans sista tid.
2012-04-22, 16:03
Medlem
FORZAJUVE87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arachnid
Han syftar nog på att Juventus denna säsong tenderat att bänka sin cannoniere nu under hans sista tid.
jaha då förstår jag. Hoppas Bologna håller 1-0 mot Milan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in