Resultat: .
0%
röster
2012-04-03, 23:22
Bannlyst
Och där rök sista italienska laget. Hur stora är oddsen för att Zlatan lämnar i sommar, i sitt sista försök att vinna CL? Något säger mig att Mourinho är sugen.
2012-04-03, 23:55
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magkatarren
Och där rök sista italienska laget. Hur stora är oddsen för att Zlatan lämnar i sommar, i sitt sista försök att vinna CL? Något säger mig att Mourinho är sugen.

Intressant att du tar upp det. Kristian Borell, Sveriges riktiga calcio-expert, skrev just en artikel om det:

http://www.eurosport.se/kristian-borell_blog181/ibrahimovic-lamnar-milan_post1810530/blogpostfull.shtml

Och jag håller med. Den magkänslan har suttit hos mig någon månad eller så. Men Zlatan trivs väl bra i Milano och han är trots allt 30 med två barn.

---

Bedrövligt europa-år för de italienska lagen återigen.
2012-04-04, 00:11
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Zlatan kommer inte att lämna
2012-04-04, 00:13
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T

Kanske inte. Ingen som påstår det rakt ut. Bara en viss diffus känsla. Men man måste ju hitta en ny lämplig klubb också och det är väl där kruxet sitter.
2012-04-04, 00:26
Bannlyst
Intressanta reflektioner av denna Borell. Det känns inte som att ledningen och laget Milan har dragit jämnt med Zlatan alla gånger, men vilket lag gör det? Ändå kan jag inte släppa den uteblivna satsningen från Milans sida förra sommaren och januari ska vi inte ens snacka om. Jag tror Zlatan innerst inne är djupt besviken och det vet naturligtvis Galliani om. Frågan är - blir det en rejäl satsning i sommar? Är det de enda som kan hålla kvar Zlatan?
2012-04-04, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T

Fast är det någon som kan lämna så är det utan tvekan Z. Jag har fått intrycket av att han inte riktigt trivs i Allegris närvaro. Mourinho och en oerhört bra upplaga av Real Madrid lockar säkert.

Men...det är trots allt Milano vi snackar om. Zlatans stora slott.
2012-04-04, 00:32
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Fast är det någon som kan lämna så är det utan tvekan Z. Jag har fått intrycket av att han inte riktigt trivs i Allegris närvaro. Mourinho och en oerhört bra upplaga av Real Madrid lockar säkert.

Större chans att Allegri lämnar enligt mig. Tycker personligen inte att han håller för att coacha ett storlag som Milan.
2012-04-04, 00:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Ja..Det känns ju som att det fattas bara Real Madrid i Zlatans klubb-CV nu (Då har spelat i alla dom största klubbarna i Italien och Spanien)...Där får han Mourinho och fler chanser att ta revansch på Barca..och en bra chans att vinna CL.

För en lego-kneckt som han så har han väl gjort sitt i Milan?
2012-04-04, 00:38
Medlem
Tycker det är ganska klart att han lämnar i sommar. Killen vinner varje gång han spelar i Italien men sen i CL får han kuk. Han kommer lämna för England eller bäst betalande någon annanstans. Han funkar så. Fotbollen är hans jobb, han skiter fullständigt i klubbkänsla. Man City ligger nära till hands.
2012-04-04, 02:06
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Vad säger att Real Madrid vill ha honom? Mourinho är nöjd med både Benzema och Higuain. Det vore bara onödigt att värva Zlatan. Han tillför ingenting som rättfärdigar hans pris och lön och det kanske även blir så att Higuain lämnar om Zlatan kommer.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-04-04 kl. 02:08.
2012-04-04, 09:21
Medlem
Enligt goal.com är Roma på jakt efter Suarez. Fy fan säger jag, den råttliknande nunan är då inte välkommen i Rom.
2012-04-04, 09:24
Medlem
Juventus har gått ut hårt och lagt press på domarna hela säsongen. Barcelona har gjort det till en konstart som nådde sitt crescendo efter matchen i Milano. Mourinho har sedan ett tag förstått att enda sättet att undvika att bli en "god förlorare" är att ta efter. Och på sistone beter även Milan sig som barnrumpor.

Förakt från oss som följer det sorgliga skådespelet borde vara belöningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in