Citat:
Nja, jag inbillar mig att kritiken har varit att klubben inte har så höga ambitioner som man skulle kunnat ha haft. Med Sanchez och Inler hade de på allvar hotat inte bara i Serie A utan även i CL. På samma vis som Napoli nu faktiskt gör.
Ursprungligen postat av 4522
… Snacket om att Udinese skulle floppa så brutalt känns väl också lite uppe i det blå så här långt in i serien...

Men det är klart, nu utmanar de återigen underifrån. Och återigen riktigt jävla bra…

Angående kritiken mot Milan så är det jävligt märkligt att denna fega och usla tränare tillsammans med medelmåttiga spelare erövrade lo Scudetto. Eller?...
Citat:
Med tanke på att vi (som zach så insiktsfullt nämnde) ofta snackar politik, kultur, ekonomi, litteratur, organiserad brottslighet, historia, språk vafan tom frisyrer, diverse mat och vin inkl Casu Marzu (du vet den där ”mask-osten”), cykling, osv in absurdum så borde man naturligtvis kunna kommentera fiske. Även om jag nog inte lyckas väva ihop just den biten med Calcio… Inte ens efter några öl, en Mateus och en Amarone Classico. Inte ens dessert-vinet hjälpte. Eller avec. Kanske mirton? Eller bara den där sista jävligt dumma whiskyn precis innan man kryper till sängs kan skaka loss den där kreativiteten? Jag tvivlar… får se…
Ursprungligen postat av cyberkalle
Får man gå helt offtopic här?
Är det någon av er som har erfarenhet av öringfiske i Umbrien/Toscana? Hittade en gammal fisketidning på jobbet och där fanns det en artikel om fiske i Nera och visst vi har bättre fiske här uppe men tänkte göra en riktig upplevelseresa som innefattar fiske, mat, vin och fotboll.
Hade varit trevligt att fånga några Michelangeloöringar någon gång.
Är det någon av er som har erfarenhet av öringfiske i Umbrien/Toscana? Hittade en gammal fisketidning på jobbet och där fanns det en artikel om fiske i Nera och visst vi har bättre fiske här uppe men tänkte göra en riktig upplevelseresa som innefattar fiske, mat, vin och fotboll.
Hade varit trevligt att fånga några Michelangeloöringar någon gång.