Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Om det stämmer att Roma betalar 18. miljoner Euro för Pablo Osvaldo, ja då har Sabatini blivit dragen vid nosen, och det rejält.
När jag väl blir LITE hoppfull så släpper man en sådan bomb, jag börjar bli gråtfärdig, Osvaldo!?
Aja, förmodligen så har man planer på att släppa Borriello(trots att man köpt honom denna säsong?) då blir det totalt runt 8 milj. euro minus istället.
Kyrgiakos klar för Wolfsburg=Kjaer snart officiell?
Annars ryktas det väl om "bläckfisken" Fernando(Porto) samt nån annan brasilianare vid namn Casimiro(?).
Fernando känns extremt spännande och är en riktig städare på mittfältet, kan nog behövas. Casimiro har jag ingen koll på.
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Zarate fick oss att se ljuset i tunneln när han kom. Men efter att han skrev på kontrakt med oss så är det en helt annan Zarate. Han måste ändra sin attityd och växa upp, då kan han ta en plats på riktigt. I dagsläget tar Reja Klose, Cisse och Rocchi före Zarate. Verkar även i dagsläget som att även Kozak går före då Rocchi-Kozak ryktas bli anfallet mot Rabotnicki.
Zarate känns som Romas motsvarighet till Menez; besitter talang, bra potential men har attitydsproblem och är omogen. Kommer förmodligen sluta på samma sätt som för Menez och jag tror Lazio mår bra av att bli av med Zarate...
Hur ser det ut för Cisse? Såg att han gjorde 2 mål senast, visserligen mot svagt motstånd men ändå.