Fördomar
Att FB är en plats som fullkomligt skälver av mängder med diverse fördomar är ju välkänt. Vissa grejer kan ha viss befogenhet, andra ren rappakalja, trams & dynga. Tycker ni att ni bedömer olika spelare & deras insatser på ett korrekt sätt?
Själv har jag mängder med fördomar. Kan vara grejer som namn, spelstil, utseende, nationalitet, tidigare klubbar, tidigare händelser, ålder, privatliv, attityd osv. Vissa har jag nästan bestämt mig för att de inte är något vidare sett till helheten. En "helhet" som ofta är ren dynga.
Några exempel
Vitalij Kutozov (Bari)
Francesco Lodi (Catania)
Domenico Criscito (Genoa)
Goran Pandev (Inter)
Klaas-Jan Huntelaar (fd Milan)
Albin Ekdal (Bologna)
Stefan Radu (Lazio)
Giovanni Pasquale (Udinese)
Emanuel Rivas (Bari)
Marek Hamsik (Napoli)
Thomas Sörensen (Juventus)
Kamil Glik (Bari)
I vissa fall är jag naturligtvis ganska rejält ute & cyklar, Stefan Radu tex har varit riktigt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
2 Gåtor & 1 Nördfråga
Söker tre namn, om samma person hinner knäcka alla tre är epitetet "Trådens Regent" givet.
Gåta 1: Vicenza You aint nothin but a Hound Dog
Gåta 2: Samp + Kollisionskurs + Stockholm
Nördfråga: Collina blåste, Juves scudetto regnade bort. Men vilken buse snodde bollen?
Hmm, förra "temat" gav ingen super-respons. Vet inte om det var för svårt eller om det var att lusten för gåtor var sval. Eller den dräggiga bakfyllan. Imponerad av dom som knäckte Andrea Doria & Marco Materazzi dock

. Men vafan,
Elvis Abbruscato borde väl någon tagit? Tvåa/Trea i skytteligan i Serie B för Vicenza.