Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Hernanes, Krasic, Pastore & Ilicic
Den 20/12 togs det ut "Höstens lag" i tråden. Själv avstod jag då jag under en månad (nov-dec) nästan enbart såg Napolis matcher. Juryn bestod av 9 experter. Fyra nya offensiva mittfältare gjorde succé:
Hernanes (Lazio): 9/9 ALLA tog ut honom
Milos Krasic (Juventus): 7/9
Javier Pastore (Palermo): 7/9
Josip Ilicic (Palermo): 3/9
Juryn bestod av:
Vilka har fortsatt att leva upp till succén? Jag är nog själv inte direkt överväldigad av dessa. Hernanes & Krasic är mer färdiga spelare i sina bästa år, som har visat hög potential i Sâo Paulo resp. CSKA Moskva. Ofta visar dock Krasic nästan upp ren orutin. Hernanes är nog den mest komplette i kvartetten. Pastore gjorde stor succé i Huracan med en sällan skådad teknik, men jag är skeptisk till helheten.
Den 20/12 togs det ut "Höstens lag" i tråden. Själv avstod jag då jag under en månad (nov-dec) nästan enbart såg Napolis matcher. Juryn bestod av 9 experter. Fyra nya offensiva mittfältare gjorde succé:
Hernanes (Lazio): 9/9 ALLA tog ut honom
Milos Krasic (Juventus): 7/9
Javier Pastore (Palermo): 7/9
Josip Ilicic (Palermo): 3/9
Juryn bestod av:
Villon, Wrathex, Scampia, Shuyin, David Prutton, Fula Gubben, Fabio Augusto, 4522, Ozknyberg
Möjligen att någon mer röstade senare. Shuyin var den ende som valde hela succékvartetten på mittfältet
Möjligen att någon mer röstade senare. Shuyin var den ende som valde hela succékvartetten på mittfältet
Vilka har fortsatt att leva upp till succén? Jag är nog själv inte direkt överväldigad av dessa. Hernanes & Krasic är mer färdiga spelare i sina bästa år, som har visat hög potential i Sâo Paulo resp. CSKA Moskva. Ofta visar dock Krasic nästan upp ren orutin. Hernanes är nog den mest komplette i kvartetten. Pastore gjorde stor succé i Huracan med en sällan skådad teknik, men jag är skeptisk till helheten.
Haha, härligt att du rotade fram detta! Pastore & Ilicic har ju gått ner sig något enormt men det är väl inte så konstigt med tanke på att Palermo är helt under isen för tillfälligt, i höstas var dom ju däremot ett riktigt härligt lag att skåda. Krasic började ju som sagt bra för att sedan vara helt ur form men nu börjar han väl komma igång lite igen. Även Hernanes har ju gått ner sig men han är som sagt den spelaren som känns mest komplett.
vågar inte hoppas på för mycket, men det är långt ifrån omöjligt.