Resultat: .
0%
röster
2011-03-22, 01:42
Medlem
Jontalinens avatar
Hur kan ni inte ha satt Ointment på ignorelistan än?
2011-03-22, 09:29
Medlem
David Pruttons avatar
Haha, intressant läsning här det sista.
Min bögradar ger maxutslag - så jag föreslår vi lämnar det området snarast, övertygad om att det finns andra trådar i detta forumet som behandlar ämnet mer ingående...

Jag gissar att stämningen i Parma är riktigt skön efter helgens blytunga seger borta mot Sampdoria.
Vi lade vänskapsbanden åt sidan och gjorde en helgjuten insats, givetvis komplett med ett rött kort - för fjärde matchen i rad! Undra vad rekordet ligger på?

Skönt med en klockren defensiv igen, för den har verkligen varit som bortblåst på sistone.
Härnäst väntar Bari hemma i ett tufft möte, vi har på senare tid lagt till oss med en väldigt ful ovana att ofta underprestera när vi går in som favoriter på hemmaplan.

Fortsätter skänka mina tankar till Sampdorias fans (har vi någon härinne?), det kommer bli en riktig prövning framöver för dem...
2011-03-22, 21:39
Medlem
.. och Zaccardo går ut och påstår att Balzaretti är klar för Milan. Givetvis dementerar agenten, men kan det ligga något i det? Tror Siciliens egna Legolas är en spelare Milan skulle ha nytta av.
Senast redigerad av scampia 2011-03-22 kl. 21:44.
2011-03-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scampia
.. och Zaccardo går ut och påstår att Balzaretti är klar för Milan. Givetvis dementerar agenten, men kan det ligga något i det? Tror Siciliens egna Legolas är en spelare Milan skulle ha nytta av.

Nyss påstods det ju att Taiwo skulle komma på free i sommar.
2011-03-22, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Du har tydligen fått pajas-stämpel i både PL-tråden & CL-tråden. Hur tolkar du det? Är det du som står för de vettigare inläggen på forumet & har därför blivit missförstådd av efterblivna idioter?

Din historia om massakern på Sladjan Osmanagic´s släktingar, alltså, tycker du på fullt allvar att du ger intrycket av att vara en fd FN-soldat? Sverige hade FN-trupper i Bosnien & Kroatien under första halvan av 90-talet. Du bör alltså vara minst 38 år gammal idag. Brukar 40+ år gamla killar som arbetat med extrem konflikthantering sitta på Internet & prata om Manchester-huliganer som ska nita Chelsea-huliganer för att fotbollsförbundet hjälper Chelsea, att Frank Lampards mamma är en hora osv osv osv?

Din barnsliga retorik tyder ganska mycket på att du inte är 40+ & du har inte gjort utlandstjänst i fullskaligt krig.

Tror du på allvar att folk är intresserade av vad du har att säga?

Jag började engagera mig i tråden eftersom jag upptäckte att här fanns en jävla kul blandning av kunnande, passion & skämtsam ton med glimten i ögat. Hade det bara varit sån dagisdynga som du bidrar med så skulle jag slutat läsa efter 1 min.
Jag är 45 år och kom i kontakt med engelska huliganer under min tjänstgöring. Levt för skiten sen dess och en välkänd profil även på den svenska scenen. Jag är ökänd för min brutalitet och har självklart varit med om en hel del och även varit med på tv.
2011-03-22, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scampia
Haha coola killen, kom till San Paolo och ställ dig på bortasektionen så ska du nog få sätta din manlighet på prov gubben

Alla dina argument är ju hjärndöda. Italien är världens största land när det kommer till herrmode, och jag antar att du är en sån ball anglofil som ser upp till italienska märken såsom Stone Island, CP Company, Aeronautica Militare och annat tungt casual, som vi alla vet att bara de tyngsta engelsmännen bär. Med dina resonemang gör det dig, och alla dem, isåfall till bögar. Grattis!
England snodde alla kläder och stilen från Italien medan italienska fans bär bögmärken av etablerade designers och som är kontorskläder för tråkigt folk. Du glömde Fila och Sergio eftersom tenniskläder är huligankläder och de gjordes av folk som inte var bögar och därför ses de inte som fina i modevärlden. Håll dig till Gucci din medelklasstant!
2011-03-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ointment
England snodde alla kläder och stilen från Italien medan italienska fans bär bögmärken av etablerade designers och som är kontorskläder för tråkigt folk. Du glömde Fila och Sergio eftersom tenniskläder är huligankläder och de gjordes av folk som inte var bögar och därför ses de inte som fina i modevärlden. Håll dig till Gucci din medelklasstant!

Varför inte hålla oss till att prata om fotbollen? Jag tror de flesta skiter i vad du skriver om Sladjan och Napoli och Ingesson och allt vad det nu är.
2011-03-22, 22:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Varför inte hålla oss till att prata om fotbollen? Jag tror de flesta skiter i vad du skriver om Sladjan och Napoli och Ingesson och allt vad det nu är.

Mata inte trollet.
2011-03-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ointment
Faktum är att du inte verkar veta någonting, så jag tror du gör alla i den här tråden en tjänst om du tar och "lever för skiten" någonstans där någon orkar bryr sig.
2011-03-22, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Mata inte trollet.

Du har rätt, ursäkta. Blev istället dags att för första gången testa ignorerafunktionen.
2011-03-22, 23:52
Medlem
Calogeros avatar
Hur kan inte Abbiati eller framförallt Abate vara uttagna till Azzurri? Helt sjukt. Tycker också att det är tjänstefel att inte utnyttja att man har tillgång till en anfallare som Antonio Di Natale.
2011-03-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Hur kan inte Abbiati eller framförallt Abate vara uttagna till Azzurri? Helt sjukt. Tycker också att det är tjänstefel att inte utnyttja att man har tillgång till en anfallare som Antonio Di Natale.

Tycker själv att de tre som blivit uttagna är bättre än Abbiati. Har inte Di Natale slutat i landslaget eller är det något jag drömt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in