Resultat: .
0%
röster
2011-01-19, 18:44
Medlem
Sia-Inters avatar
Ozknyberg
På tal om inget. Rekommenderar dig att boka in Inter-Bayern via Boxoffice.se andra ring kostar 640 kr och flyget med Ryanair kostar 222 kr tur och retur.

Jag själv ska nog åka ned 12 på morgonen på onsdag. Se matchen 20:45, festa tills flyget går 06:00 morgonen efter
2011-01-19, 18:45
Medlem
Fuck hela världen just nu... det är våran tur nu! romma verkar ställa upp med ordinare lag medans Lazio gör en del ändringar. Men vad spelar det för roll, blir inga två straffar ikväll! Forza la prima squadra della capitale!
2011-01-19, 19:17
Medlem
Kalevras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Ozknyberg
På tal om inget. Rekommenderar dig att boka in Inter-Bayern via Boxoffice.se andra ring kostar 640 kr och flyget med Ryanair kostar 222 kr tur och retur.

Jag själv ska nog åka ned 12 på morgonen på onsdag. Se matchen 20:45, festa tills flyget går 06:00 morgonen efter
Nice upplägg där! Man borde fan göra såna quick-trips oftare!
2011-01-19, 19:26
Medlem
4522s avatar
Federico Macheda formligen snubblade in ett mål i första halvlek, sedan har väl Sampdoria haft någon chans men spelet har helt varit Udineses. Guidolin skickar in Isla som sista byte och när man tror att matchen är över så sicksackar sig gubbarna genom och den lille chilenaren rullar in bollen bakom da Costa. Nu stundar förlängning och det borde nog gå vägen - då står antingen Bari eller Milan på tur.

Edit: Ahhhhh Denis efter en halv minut, 1-2!

Edit 2: Feldömd straff vore bättre att skriva. Sååååå byter min stream till spanskt studiosnack när det vankas straffar! Vad händer!?
Senast redigerad av 4522 2011-01-19 kl. 20:00.
2011-01-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Federico Macheda formligen snubblade in ett mål i första halvlek, sedan har väl Sampdoria haft någon chans men spelet har helt varit Udineses. Guidolin skickar in Isla som sista byte och när man tror att matchen är över så sicksackar sig gubbarna genom och den lille chilenaren rullar in bollen bakom da Costa. Nu stundar förlängning och det borde nog gå vägen - då står antingen Bari eller Milan på tur.

Edit: Ahhhhh Denis efter en halv minut, 1-2!

Straff 2-2
2011-01-19, 21:40
Avslutad
Tydligt att ingen av lagen går in med 100%, Roma har 56% i bollinnehav men har inte varit i straffområdet än känns det som medans Lazio har haft 2-3 bra chanser än så länge.

Biava föll jvligt otäckt men klarade sig med små känningar i ryggen uppenbarligen, trodde nacken åkte där...

Roma verkar inte ha någon spelidé utan går säkerligen mot oavgjort, känns om det trillar in ett mål för fel lag då bollen för eller senare slinker förbi Romas försvarsmur om dom fortsätter som dom gjorde första halvleken.
2011-01-19, 21:50
Medlem
Sia-Inters avatar
Otrolig match på San Siro. Hoppas tv4 fjantarna är glada för att de visar Barcelona istället kl 22:00. Så vi äger helt och hållet tills Milito går ut med en känning, Biabiany den inkompetenta kommer in och nu märks avsaknaden av Milito, det finns ingen som drar isär försvaret och avlastar Eto'o och det finns ingen som löper i djupet för att antingen få bollen på sig eller öppna ytor åt andra.

Cesena tar då först tag i matchen och reducerar genom Bogdani efter stor försvarsmiss av Materazzi. Man gör sedan 2-2 efter att interbekantingen Jimenez snyggt passar fram Interistan Giaccherini som på volley distinkt sätter dit den. Ett misstag av Lucio och Maicon.

Inter tar sedan över igen lite smått men Cesena känns hela tiden farliga. Eto'o är helt sjuk och gör vad han vill, fintar springer skjuter snurrar och rullar men det räcker inte. I första tilläggsminuten kommer 3-2 efter att Maicon slagit ett fint inlägg till ingen annan än Christian Chivu som från sin vänsterbacksposition på något sätt letat sig in i boxen och nickar in ledningsmålet.

Nu börjar andra halvlek snart.
2011-01-19, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Fuck hela världen just nu... det är våran tur nu! romma verkar ställa upp med ordinare lag medans Lazio gör en del ändringar. Men vad spelar det för roll, blir inga två straffar ikväll! Forza la prima squadra della capitale!

Hahahahahahahahahhaa

MARCO BORRIELLOOOOOOOOOO!!
2011-01-19, 22:39
Bannlyst
hhahaha bönder smaka på den, rätt upp i analhålet!!!
2011-01-19, 22:45
Medlem
Oh Nooooo!
2011-01-19, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mexes5
hhahaha bönder smaka på den, rätt upp i analhålet!!!

Trodde jag hade kommit till la liga tråden när jag såg detta inlägg.
2011-01-19, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Trodde jag hade kommit till la liga tråden när jag såg detta inlägg.

Då har du kommit fel, det står Serie A 2010/2011

Skaffa glasögon bondjävel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in