Resultat: .
0%
röster
2011-01-06, 17:30
Medlem
Zvezdass avatar
7 spelare borta och en 90:a avgör för oss GRANDE MILAN!!!!!
2011-01-06, 21:37
Bannlyst
Juventus bästa drag någonsin vore att ro hem Giuseppe Rossi från Villarreal. Det är dags för Rossi att sluta harva i en liga där han inte har något att hämta trots mina sympatier för Villarreal.
2011-01-06, 21:47
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Juventus bästa drag någonsin vore att ro hem Giuseppe Rossi från Villarreal. Det är dags för Rossi att sluta harva i en liga där han inte har något att hämta trots mina sympatier för Villarreal.

Som att han har något att hämta i juventus?
2011-01-06, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl

Det har han absolut, Juventus har mer att erbjuda än Villarreal och dessutom är man på uppgång.
2011-01-06, 22:01
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Menar du att han inte är tillräckligt bra eller för bra? Jag skulle säga varken eller. Han hade gjort mycket nytta i Juventus, men han verkar inte vara den som drar hem vid första budet. Jag tror inte han har jättemycket att vinna på en sådan deal just nu, dom två är ju rätt likvärdiga den här säsongen.
2011-01-06, 23:50
Medlem
Var detta början på vändningen för Inter?
2011-01-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Var detta början på vändningen för Inter?
Eller var det vändningen för Napoli?
2011-01-07, 00:53
Medlem
Ännu en otrolig motorsågsmassaker från Fotzen:

https://www.flashback.org/sp28043984

Kan man förresten lita på Gazzettans statistikavdelning under "Tutte le squadre"? Nu står det att Marco Borriello bara spelat en ligamatch & gjort noll mål!!

Det är kanske någon Interista med hacking-kunnande som tröttnat på denne värdelöse, orörlige, otekniske sopa som totalt saknar spelsinne.
2011-01-07, 03:43
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Det har han absolut, Juventus har mer att erbjuda än Villarreal och dessutom är man på uppgång.

Förklara gärna uppgången.
Juve är jävligt instabilt. Ena stunden kan de vinna mot ett topplag och sedan förlora nästa match mot ett bottenlag.
2011-01-07, 07:27
Medlem
ccoonnyys avatar
Nu är Inter tillbaka. Man såg glädjen igår så inget snack om en vändning för Napoli. Alla är glada att Benitez har lämnat. Det syntes verkligen igår.
2011-01-07, 08:54
Medlem
Pungmatch mot genoa. men nu är vi ensam tvåa. alltid något, men arioma knappar in. Illa att matu och dias är borta mot lecce, men det ska gå ändå. NON MOLLARE MAI
2011-01-07, 11:16
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Nu är Inter tillbaka. Man såg glädjen igår så inget snack om en vändning för Napoli. Alla är glada att Benitez har lämnat. Det syntes verkligen igår.

Absolut, men försvarspelet fortsätter att vackla.
Hade Napoli haft bättre skärpa igår hade de hotat mer än vad de gjorde.
Att de släppte till så mycket som de gjorde hade oroat mig om jag var Interista.

De flesta som kritiserar valet av Leonardo gör väl det mycket på grund av hans avsaknad av defensiva kunskaper, där har Leonardo och Inter en hel del att bevisa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in