Resultat: .
0%
röster
2012-07-11, 20:47
Medlem
Marcens avatar
Ibra/T.Silva till PSG kommer jag inte tro på förrän det sker. Känns som PR och i slutändan kommer Berlusconi och stoppar alltsammans och vill bli hjälte... Igen. Men. Såhär kanske det skulle se ut om dom lämnde, inkl realistiska värvningar...

4-3-1-2
Abbiati,
Abate, Acerbi, Dede, Kolarov,
Montolivo, Diarra, Nocerino,
Boateng
Cassano, Pato

Inte ett lag att avvskriva på förhand.

Edit. Sky rapporterar att Milan och PSG redan kommit överrens om €65 milj för de tu. Samt att Zlatan redan kontaktat Maxwell om livet i Ligue 1.

Edit2. ...och ska man se positivt på det hela kan det vara smart att casha in på Ibra medan man kan... Men T.Silva...
Senast redigerad av Marcen 2012-07-11 kl. 20:56.
2012-07-11, 21:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Juventus väljer att inte ha nån stjärna alls inför nästa säsong då ledningen känner sej kränkta över hur förbundet behandlar calciopoli skandalen.. Planen var ju att vi skulle ha tre stjärnor inför nästa säsong men nu blir det istället texten: 30 sul campo under klubbmärket, vilket betyder 30 vunna på planen. Bättre än ingenting i alla fall... Även fast det skulle vara skönt att se tre stjärnor.

http://www.fotbollskanalen.se/italien/missnojt-juventus-skippar-stjarnorna-pa-trojan/
2012-07-11, 22:12
Medlem
snillet_1s avatar
TV4s satsning med TV4sport xtra och Serie A kommer tokfloppa om Zlatan lämnar.
2012-07-11, 22:20
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Fast då har dom ju Zlatan i Ligue 1 istället? Och går Guidetti till Serie A så är det helt plötsligt jackpot.
2012-07-11, 22:22
Medlem
Marcens avatar
Citat:

Det ska man vara mycket glad för!

Lite lättja i silly-hysterin, http://www.video.mediaset.it/video/iene/puntata/279546/matano-interviste-interrotte.html#tc-s1-c1-o1-p3 Calcio-profiler i humorprogram, man lyckas i princip få ett "jag ska knulla din syrra" ur Zlatan. Di Natale blir mäkta irriterad då reportern mitt i intervjun låtsas se Cavani och kutar bort, för att sen komma tillbaka "åh nä det va inte han... vart var vi?"
2012-07-11, 22:22
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fast då har dom ju Zlatan i Ligue 1 istället? Och går Guidetti till Serie A så är det helt plötsligt jackpot.

Jo, men vad jag har hört ska Ligue 1 sändas främst i TV4sport, men det är klart... Det kan ändras förmodar jag.

Sant - till viss del.

Nåväl, jag har inga planer på att köpa det i vilket fall.
Senast redigerad av snillet_1 2012-07-11 kl. 22:25.
2012-07-11, 22:24
Medlem
mindthegaps avatar
http://uk.eurosport.yahoo.com/news/report-milan-accept-psg-bids-zlatan-thiago-170927517.html

Enligt eurosport har Milan accepterat budet från PSG. Fyfan, vill inte alls se Zlatan i Frankrike, det vore ett stort steg nedåt.
2012-07-11, 22:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jo, men vad jag har hört ska Ligue 1 sändas främst i TV4sport, men det är klart... Det kan ändras förmodar jag.

Sant - till viss del.

Nåväl, jag har inga planer på att köpa det i vilket fall.

Dock har de i så fall redan satt sig i skiten med att klart säga att TV4 Sport är huvudkanalen och matcher i HD i extra. För franska alltså. Italienska som jag fattat det kommer det bara bli på TV4 Sport Extra till hösten
2012-07-12, 00:13
Medlem
Marcens avatar
Idag blir Cassano 30, grattis till honom. Håller tummarna för en skadefri och lyckosam säsong.
2012-07-12, 00:16
Bannlyst
Jag hoppas att Juventus lyckas locka över RVP, David Villa eller någon annan dom är intresserade av så att Cavani stannar i Napoli. Hur ska det gå annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
Idag blir Cassano 30, grattis till honom. Håller tummarna för en skadefri och lyckosam säsong.

Ja, det kan Milan behöva.
2012-07-12, 00:27
Bannlyst
Cavani har ju tidigare sagt att det bara är Napoli i Italien som gäller. Blir det en flytt så är det Real Madrid eller Barcelona som får igenom affären.
2012-07-12, 02:31
Medlem
Som jag skrev för 2 veckor sedan så är Lazio intresserade av Guidetti.
Nu ska Johns italienska agent ha möte med Igli Tare imorgon.

Den där agenten bekräftar att även Fiorentina och Sampdoria är med i leken, så det känns väl som att det blir Italien för Guidetti nu va?

Kul med en ny Serie A-svensk i sådana fall, även om det innebär en hög risk för flopp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in