• 1
  • 2
2004-04-25, 22:31
Medlem
Vet inte vad han heter, men expertkommentatorn i matchen mot Danmark igår och Japan idag irriterar mig så _förbannat_. Han vet bäst om allt och ska verka så överlägsen i alla sina analyser. Förbannade besserwisser.
Inte kan man ha radiokommentatorn på heller eftersom den är 10 sekunder efter TV-sändningen.

Vidare är det förbannat irriterande med reklamuppehåll mitt under perioderna.

:mad: :mad: :mad: :mad:
Citera
2004-04-26, 17:20
Medlem
Jakob den Oudens avatar
Ehh? Det var olika experter... Niklas Wikegård mot Danmark och Håkan Södergren mot Japan. Åke Unger som kommentator båda gångerna.

Tycker alla tre gör ett bra jobb...
Citera
2004-04-26, 20:29
Medlem
Den flintskalliga typen allts
Citera
2004-04-26, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dzjugasjvili
Den flintskalliga typen alltså

"Den flintskalliga typen" är Håkan Södergren och han vet mer om hockey än Du vet om Dina egna pungkulor. Han var med på den gamla goda tiden när Sverige mötte Sovjet...

// Roger P.
Citera
2004-04-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
"Den flintskalliga typen" är Håkan Södergren och han vet mer om hockey än Du vet om Dina egna pungkulor. Han var med på den gamla goda tiden när Sverige mötte Sovjet...

// Roger P.

Här har man tydligen gjort bort sig :/ Jag får väl försöka omvärdera gubben.
Citera
2004-04-26, 20:52
Bannlyst
Citat:

// Roger P.

Vilket skitsnack! Han vet inte ett skit om hockey det gamla Djurgårds-aset!!

Citat:
Ursprungligen postat av Dzjugasjvili

Här har man tydligen gjort bort sig :/ Jag får väl försöka omvärdera gubben.

Varför då? Du har ju rätt för fan!

Citera
2004-04-26, 23:16
Medlem
BalleKalles avatar
Bara man slipper höra honom sjunga!
Citera
2004-04-27, 14:39
Medlem
mrtwinlabs avatar
Håkan Södergren har en jävla massa ishockey i sig, men som alla andra kommentatorer har han väl inte alltid 100% rätt…kanske…eller?
Citera
2004-04-27, 17:27
Medlem
Juggalos avatar
Föredrar Wikegård, Södergren och CO framför Arne Hägerfors, CP-"Ankan" och Ulfbåge alla dagar i veckan. Ni som följde slutspelet på Canal+ kanske förstår vad jag menar. Där satt Arne och Ankan och kucklade i rutan och var så jävla nöjda över sig själva, så fruktansvärt partiska och dåliga.

Någon som hört Ulfbåge kommentera golf i SVT? Han är ju totalt okunnig, tror aldrig han sett en tävling live. Gnällde ju en gång över att en spelarte rökte segergarre och ville gärna "-se detta otyg försvinna från sporten". Idioten vet ju inte att typ 1/3 av spelarna röker och tar sig en tagg efter utslaget när det går fram till bollen, detta filmar man dock aldrig.

Grabbarna från radiosporten borde kommentera, de är ju kungar. Synd att man inte kan köra "radioknepet" pga fördröjningen.

Sådär, då fick man skriva av sig lite.
Citera
2004-04-27, 18:38
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:

// Roger P.

Dessutom sjöng han den fanastiska hitten Nu tar vi dom. Tror att de spelades in inför VM i Sverige 1987. Har för mig att han blev petad ur truppen och inte fick vara med i turneringen.
Citera
2004-04-28, 01:40
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Juggalo
Föredrar Wikegård, Södergren och CO framför Arne Hägerfors, CP-"Ankan" och Ulfbåge alla dagar i veckan. Ni som följde slutspelet på Canal+ kanske förstår vad jag menar. Där satt Arne och Ankan och kucklade i rutan och var så jävla nöjda över sig själva, så fruktansvärt partiska och dåliga.

på vilket sett var arne och ankan partiska? och för vilket lag?
däremot var 4:ans gunnar johansson ganska färjestad-färgad iaf i början av slutspelet. är väl inte så konstigt iofs.

sen kan man ju undra varför 3:an anställer sveriges kanske minst omtyckta tränare (kan ju bara vara hans familj och djurgårdssupporters som gillar n.w.) som expert efter div. uttalanden och annat.
Citera
2004-04-28, 02:54
Medlem
Jag fullkomlingen hatar Åke Ungers röst. Att han är en enerverande kommentator skiter jag i. Men rösten. Ljudet. Det gör mig förbannad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in