Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-20, 03:29
  #205
Medlem
Om detta är rätt tråd: Tror ni Lasse Granqvist + Glenn Strömberg skulle passat bra som duo? Jag har svårt att se det framför mig, men de kanske skulle gjort en utmärkt duo. Vad tror ni?

Jag tycker Strömberg är bra, dock synd att han kommenterar tillsammans med partnern Chris, som är usel.

Granqvist är för övrigt outstanding.
Citera
2014-06-20, 13:50
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Om detta är rätt tråd: Tror ni Lasse Granqvist + Glenn Strömberg skulle passat bra som duo? Jag har svårt att se det framför mig, men de kanske skulle gjort en utmärkt duo. Vad tror ni?

Jag tycker Strömberg är bra, dock synd att han kommenterar tillsammans med partnern Chris, som är usel.

Granqvist är för övrigt outstanding.


nej granqvist är sämst speciellt när han kommenterar sverige mer färgad å bitter kommentator har jag nog aldrig hört
Citera
2014-06-20, 22:46
  #207
Medlem
styrlunds avatar
Jag uppskattade Glenns tystnad när han började. Han kunde vara knäpptyst i 10 minuter. Sa bara nått när det behövdes.
Nu vill man fan bara be honom hålla käften.
Citera
2014-06-21, 14:51
  #208
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Jag uppskattade Glenns tystnad när han började. Han kunde vara knäpptyst i 10 minuter. Sa bara nått när det behövdes.
Nu vill man fan bara be honom hålla käften.

Försvann inte Glenn under en lång tid under Englandsmatchen igår? Vi satt ett helt gäng och plötsligt upptäckte någon att vi inte hade hört Glenns röst på länge.

Vi hade druckit några snapsar till sillen så vi hade kanske inte klart för oss?

Oavsett vilket så varierar Glenns dagsform rätt kraftigt. Inte minst märktes det under VM 2010 i Sydafrika. Ibland var han helt uppskruvad som om han var påtänd och ibland såg han ut som en uteliggare med rödsprängda ögon och bakisbeteende.
Citera
2014-06-24, 20:37
  #209
Medlem
DuranDurans avatar
Skulle man kunna ha samlag med hans "ööuuääwaaöuhw!!!!!" skulle jag inte tveka en sekund!
Citera
2014-07-09, 22:55
  #210
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Har gått från att älska denna man till att nästan avsky honom i hans sändningar.
Låter alltid trött och sliten, ibland oengagerad samt jävligt loj.

Låter verkligen som att den här mannen hatar sitt jobb som expertkommentator.
Pratar i munnen på kommentatorn bredvid vilket slutar med att man inte hör någon utav dom.
Jättenegativ, fan det finns medicin mot depression Glenn. Ta tag i ditt liv förfan
Citera
2015-08-02, 13:23
  #211
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
I går tyckte jag Glenn verkade ovanligt yvig med sina armrörelser.
Det måste vara mer bakom där, än att han bara anammat den italienska gestikuleringsvanan.
Han vevade som en helikopter med armarna i försnacket inför matchen Celtic-Elfsborg.

I mina ögon är Glenn Strömberg en blond spagge numera. Han tillverkar ju mumsig pasta därnere, och han exporterar ju till Sverige. Hans gorgonzola smakar jävligt bra, iaf.

Men även John Guidetti är ju en blond spagge, så vi måste ha missat något under raslektionerna på rasterna i skolan.
Citera
2015-08-02, 19:11
  #212
Medlem
Moltas666s avatar
Enligt min uppfattning har Glenn "lugnat" sig lite. Som tidigare nämnts så verkade Glenn ganska uppjagad vid tiden för fotbolls-VM 2010. Det kändes som om han hade hamnat i utförsbacken.

Nu är han mer tillbakahållen och känns stabilare. Åldern? Dragit ner på kröken?
Citera
2015-08-03, 09:31
  #213
Medlem
psaks avatar
Han sa redan på 90-talet att han börjat känna sig mer italiensk än svensk (han har halvitalienska barn som han inte lärt svenska), men direktiven när han började kommentera i svt var att inte visa känslor, därav återhållsamheten i början. Nu har man la försökt kontinentalisera det hela lite.
Citera
2015-08-03, 21:34
  #214
Medlem
Storgrabbs avatar
Han kan väl egentligen bara italiensk fotboll...

Dom som köper hans pasta odyl kan inget om mat.
Citera
2015-11-03, 13:17
  #215
Medlem
Citat:
Glenn Strömberg är magsjuk och kan inte kommentera Malmö FF:s möte med Sjachtar Donetsk.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/s...cle21695312.ab

Den egna pastan kanske ställt till det.
Citera
2015-11-06, 19:35
  #216
Medlem
Glenn kanske käkat på restaurang i göteborg och där sprids nu "shigella" som är en tarminfektion som kan ge kräkningar bland annat.

Vet faktiskt inte vilka tre restauranger som utreds men kanske har han käkat på en av dem. Det är miljöförvaltningen och smittskyddet som jobbar på att hitta källan till smittan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback