2010-06-21, 21:25
Medlem
QP Cheeses avatar
Jag har fått ett dokument på mailen som är i ex4 men vet inte vad man använder för program att öppna det, har aldrig ens hört talas om det filnamnet, nån annan som har koll på hur man öppnar det?
Citera
2010-06-21, 21:38
Medlem
sommarlovs avatar
http://filext.com/file-extension/ex4

Men jag tror din vän råkar ha döpt om fel...
Citera
2010-06-21, 22:09
Medlem
QP Cheeses avatar
fattar inte så mkt av det där, lust o berätta lite mer..?
Citera
2010-06-21, 22:56
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QP Cheese
fattar inte så mkt av det där, lust o berätta lite mer..?

Jo, tror inte filen har rätt namn, som du ser i länken finns det inte mycket att fatta...
Citera
2010-06-22, 00:48
Medlem
merlin2s avatar
jag tror din "kompis" som har mailat till dig har döpt om mailet från "exe" till "ex4" då det finns många mailservrar som inte tillåter exe-filer (exekverbara) då dem utgör en väldigt stor risk (virus och sådant)

bara döp om från ex4 till exe men kontrollera filen med ett virusprogram innan du kör filen
Citera
2010-06-22, 05:37
Medlem
tempeZZts avatar
Säger kompisen att det är ett dokument och det kan antas vara en exe-fil, så ska du inte öppna den alls. H*n försöker säkert jävlas med dig.
Citera
2010-06-22, 10:18
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Säger kompisen att det är ett dokument och det kan antas vara en exe-fil, så ska du inte öppna den alls. H*n försöker säkert jävlas med dig.

Man ska aldrig öppna en .exe eller .bat fil som man inte själv valt att ladda ner eller sökt igenom väl.
Citera
2010-06-22, 11:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
Man ska aldrig öppna en .exe eller .bat fil som man inte själv valt att ladda ner eller sökt igenom väl.

X-actly.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in