Är jag den enda (kille) som bär ett halsband som inte är silver/guld kedja? Jag bär ett lädersnöre med en liten metallplatta sen något år tillbaka, enligt mig själv riktigt snyggt. har också lädersnöre lindat två varv runt armen. Inget av dessa sådär iögonfallande iof men det finns ändå där och har svårt att klara mig utan det och som någon sa tidigare så känns det som något fattas utan det.
Är jag den enda (kille) som bär ett halsband som inte är silver/guld kedja? Jag bär ett lädersnöre med en liten metallplatta sen något år tillbaka, enligt mig själv riktigt snyggt. har också lädersnöre lindat två varv runt armen. Inget av dessa sådär iögonfallande iof men det finns ändå där och har svårt att klara mig utan det och som någon sa tidigare så känns det som något fattas utan det.
Min polare bär liknande och jag vet flera som gör det =)
Jag tycker att ska man ha ett halsband ska det vara guld, och ingen mesig tunn sak utan ett mer rejält halsband, alla ser bra ut i en riktigt tjock tung guldhalsband... Silver känns "nja" har aldrig gillat silver det ser ofräsht ut på något sätt och silver i sig har jag aldrig sett tjusningen i.
Hade alltid en tunn silverkedja runt halsen innan. När jag skulle fylla 17 tog jag av mig den och har sedan dess inte burit någon form av smycke, förutom klocka då. Min åsikt är att halsband tillhör barn i åldrarna 10 - 16/17 och är inget som borde bäras av vuxna män. Finns det ett affektionsvärde skulle jag föredra att rama in det eller något åt det hållet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!