2025-04-09, 22:06
Medlem
girigfans avatar
hade ett vitt guldhalsband som jag lämnade tillbaka till min mor då jag inte ville använda det.
Citera
2025-04-10, 09:57
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Verkar variera, har övervägt det ibland framförallt när jag är utomlands men då är det guld och någon hänge/berlock i. Äldre gubbar runt medelhavet brukar inte sällan ha den typ av kedjor och ger en viss pondus till dem.

Yngre snubbar då? Nu snackar jag inte om något blaffigt utan en vanlig kedja.

https://www.weareallsmith.com/cdn/sh...g?v=1664405580
Citera
2025-04-11, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelsdam
Yngre snubbar då? Nu snackar jag inte om något blaffigt utan en vanlig kedja.

https://www.weareallsmith.com/cdn/sh...g?v=1664405580
Kan vara helt ok, jag har dock en viss aversion emot när det görs som på bilden, dvs läggs ovanpå tröjan. Det ska skönjas på sin höjd under eller som sagt när du kör skjorta med sommarknäppning (3 knappar).

Men snyggast är ju absolut en något tunnare guldlänk med något hänge. Har själv funderat på det som sagt då med tex en boxhandske i guld (boxas mycket) och något "mynt" till det. I varje fall sommartid.

Snyggast om man är vältränad eller väldigt mycket otränad
Citera
2025-06-11, 23:27
Medlem
TattooedFuckers avatar
Har en kejsarlänk i vitt guld på lite drygt 100g . ”Bara” 6mm med en ring ifrån mitt ex som inte finns med oss idag . Men jag bär även en billigare variant av en Breitling under 70k och det bör jag dagligen och visar inte upp de utan den är innanför t shirten så syns knappt och klockan ja det är en klocka.

Folk som har 15-20mm kedjor de är oftast fejkkedjor samt de som vill vara gangster och vill visa upp sig och få ” respekt ”

Om vi tar de kvinnofolket så har jag aldrig fått nåt negativt eller positivt slängt i ansiktet .

På kvinnor ska en kedja vara tunn med nåt litet smycke för det är sofistikerat och de som går runt med 2-3 halsband ? Det är inte snyggt ett räcker !
Citera
2025-06-13, 22:28
Medlem
stolenChevys avatar
Yes, ett minimalistiskt 925 sterling silver funkar alltid.
Citera
2025-10-06, 01:30
Medlem
Hegamons avatar
Börjat använda en 4 mm pansarlänk i stål som matchar min silverfärgade dykarklocka. Den syns subtilt, även om jag har den under min hoddie och under t-shirten. Ja, märks vissa personer tittar.

Snyggt? Tja, jag tycker jag kan ha det iaf. Hade kedjan till blodbrickan tidigare, den väckte också uppmärksamhet. Tjockare kedjor skulle jag inte hängt på mig, ser fånigt ut på en vuxen karl.
Citera
2025-10-06, 02:00
Medlem
Kalle.webmasters avatar
Snyggt, inte för grovt guldhalsband är riktigt snyggt. Använder själv guldhalsband (18K). Men för mycket blingbling är inte min pryl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in