2010-05-27, 00:06
Medlem
Douloss avatar
Är i alla fall tacksam för att jag han se Slipknot live, tycker faktist synd om er, som velat se dom men att det aldrig blev av.
Citera
2010-05-27, 00:18
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Är i alla fall tacksam för att jag han se Slipknot live, tycker faktist synd om er, som velat se dom men att det aldrig blev av.
Alltid varit fullt ös de gånger jag sett Slipknot live, verkligen en upplevelse..
Citera
2010-05-27, 00:27
Medlem
Kultmannens avatar
Trist, Slipknot uppskattas än idag av mig och detta verkar vara som en stor förlust för bandet.
Bandet har ännu inte sagt om de lägger sig på is nu eller inte, presskonferensen de höll igår svarade inte på så mycket.

Dock så känns det fel med att försöka tvinga ut någonting ur dem just nu, ett besked lär väl komma i dagarna.
Citera
2010-05-27, 08:35
Medlem
extravaganjas avatar
alltid tråkigt när något sådant händer.
Citera
2010-05-27, 08:39
Medlem
HamKisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeT.
Good job! Kan va den första bra bloggen jag läst fan, keep it up!
tackar tackar
Citera
2010-05-27, 10:34
Medlem
Fobias avatar
Slipknot presskonferens (kanske redan var postad här?)

http://www.ustream.tv/recorded/7209258#utm_campaigne=synclickback&source=http://www.slipknot1.com/&medium=7209258
Citera
2010-05-27, 10:39
Medlem
absentiss avatar
SlipKnoT introducerade mig till all musik hårdare än Mora Träsk. Bildligt talat alltså. När jag var runt 11-13 släppte SlipKnoT "Iowa" och det blev en av de första skivorna jag köpte, minns att jag tyckte artworken var cool. Lyssnade lite och det var ju absolut inte min musikstil, fick nästan lite ångestkänslor av att lyssna på allt skrik, men jag fortsatte lyssna och idag älskar jag SlipKnoT.

Jäkligt tråkigt att Paul dog. RIP.
Citera
2010-05-27, 18:10
Medlem
Roxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Om de narkotikaberoende äcklen skulle sluta ta diverse substanser så skulle de förmodligen leva lite längre. Rätt åt fanskapet!

Indeed..
Citera
2010-05-27, 23:19
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxorz
Indeed..

Har jag fel, eller prisade inte du Slipknot för bara några sidor sedan? Hur fan ska du ha det kappvändare?
Citera
2010-05-27, 23:31
Bannlyst
Citat:
Har lyssnat igenom alla Slipknots album dom senaste dagarna, för att hedra Paul. (R.I.P btw) hoppas faktiskt att dom splittras, kommer aldrig bli likadant Paul lämnar ett för stort hålrum, för stort för att fyllas..

Citat:
väldigt svårt att tro att det blir samma känsla ifall de tar in en ny..

Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Har jag fel, eller prisade inte du Slipknot för bara några sidor sedan? Hur fan ska du ha det kappvändare?

proof.
Citera
2010-05-29, 21:15
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos

Det är (var?) min dröm att se slipknot live.. Tror ni att de kommer splittras?
Citera
2010-05-29, 21:48
Medlem
SemperInAngarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Det är (var?) min dröm att se slipknot live.. Tror ni att de kommer splittras?

Jag hade turen att se dem två gånger .. Och dom har ju trots allt haft denna line-upen i TIO år, och dom levde lite för att kalla sig " The Nine " .. Och alla säger i intervjuer att de inte hade kunna det på annat sätt, alla vara beroende av alla.

Det .. finns tre alternativ

Dom lägger ner i simpel sorg, end of story

Dom fortsätter med någon dem plockar upp ifrån kanske DownTheSun eller liknande som de kännt länge och det kommer att bli en "KoRn-process" i förändringens tecken .. Detta kommer att porträttera dom som pengakåta.

Dom spelar med live med Paul samplad, vet band som gjort detta .. Men det är minst troligt och lämnar inget utrymme för ny musik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in