2010-05-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Så, för att man missbrukar knark så är man en dålig farsa?
Herregud, hade någon ens trott att Paul tagit droger om det inte kommit fram i media?

Jag har aldrig träffat en _missbrukare_ som varit en bra farsa, nej. Sluta överdriva om hur ofarliga tunga droger är, det är få som klarar av att _bruka_ heroin eller/och koks och speciellt att göra det så att det inte går ut över barnen. Dock är det väl lättare att missbruka när man är rik så man slipper kränga till sig saker med våld eller andra tattiga sätt. Men nu vet jag ingenting om hur bra farsa han var och inte ni heller så. Sen att hans fru tydligen väntar barn gör han väl inte till en bättre farsa som går och tar en OD.
Senast redigerad av fluffkanin 2010-05-25 kl. 22:17.
Citera
2010-05-25, 22:13
Bannlyst
Still, rest in peace... </3
Citera
2010-05-25, 22:23
Bannlyst
http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/slipknots_paul_gray_joey_jordison_is_not_dying.htm l

Joey är väl den som är mest trogen att dö först efter Paul om det handlar om någon i bandet, hemsk tanke men det är en teori

Fint skrivet av Paul för övrigt, gör en tårögd nästan hur han nämner att dem lever för att stå på scenen och underhålla sina maggots/fans.
Senast redigerad av Sakrasonto 2010-05-25 kl. 22:25.
Citera
2010-05-25, 22:26
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jaha. Hoppas din skit smakade gott.

Jag bryr mig inte om andra människor på ett forum.
Oja. Ni vet att jag gillar och bada i skit.

Ändå bryr du dig tillräckligt mycket för att avsky folk? Jag gör det, men inte på det sätt som vissa tror. Jag råkar finne ett meningslöst intresse i att tala om för somliga hur dom är minst lika dumma i huvudet som det dom beskyller. Vilket oftast stämmer, exempelvis med anledning av att ifrågavarande inte kan motivera sig själv.
Citera
2010-05-25, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cern
"The Pig" var ju lätt ocoolast i Spiknots.

Burn In Hell Paul Gray (antar att han var satanist)

Varför skulle han va satanist, StavarN?
Citera
2010-05-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Aldrig gillat Slipknot, aldrig aldrig gillat knarkare, men synd om hans närstående

Vad spelar det för roll om han tog droger Vad är det du inte gillar med knarkare? Finns bra och dåliga i den här kartegorin..precis som alkisar och medelsvensson.
Citera
2010-05-25, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeT.
Varför skulle han va satanist, StavarN?
Och om han nu var satanist, vilket jag har ytterst svårt att tro, varför skulle han vilja brinna i helvete?
Citera
2010-05-25, 22:50
Medlem
Tröst super för paul jag och en kompis nu.
R.I.P Nr.2
Citera
2010-05-25, 22:50
Medlem
Pompe de velos avatar
24 sidor om basisten i ett av historiens sämsta band. Visst, säkert en tragisk händelse för hans eventuella närstående men hur mycket kan det finnas att diskutera egentligen.
Citera
2010-05-25, 23:47
Medlem
DonkeyKlonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompe de velo
24 sidor om basisten i ett av historiens sämsta band. Visst, säkert en tragisk händelse för hans eventuella närstående men hur mycket kan det finnas att diskutera egentligen.

+1

Kul att så många säger sig ha inspirerats av Slipknot. Det är verkligen ett dåligt band, utan några musikaliska talanger. Det går INTE disskutera. Att folk verkar gilla Slipknot är ju bara ännu ett tecken på att det knappt görs någon bra musik längre, det om något är hedersvärt att utrycka sorg över.
Citera
2010-05-25, 23:49
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonkeyKlonk
+1

Kul att så många säger sig ha inspirerats av Slipknot. Det är verkligen ett dåligt band, utan några musikaliska talanger. Det går INTE disskutera. Att folk verkar gilla Slipknot är ju bara ännu ett tecken på att det knappt görs någon bra musik längre, det om något är hedersvärt att utrycka sorg över.
Enligt DIG ja och ett par andra nötter i denna tråden.
Citera
2010-05-26, 00:39
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonkeyKlonk
Att folk verkar gilla Slipknot är ju bara ännu ett tecken på att det knappt görs någon bra musik längre, det om något är hedersvärt att utrycka sorg över.

Vad synd att det det inte finns någon objektiv definition av "bra", möjligtvis kan man bedöma hur deras tekniker är, som bra eller dåliga, och där är t.ex. Mick och Joey riktigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in