2010-05-25, 21:19
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Tada!: https://www.flashback.org/t1058345

Dubbelmoralens och testosteronets frälsare har anlänt. "Fuck"? "Metalhead"? Det är riktiga töntar som dig som får en att nästan behöva skämmas när man lyssnar på musik. Stick åt helvete.

Och vad har en död fotomodell med en pissmyra till basist gemensamt förutom att dom är stendöda och glömda om en vecka?

Att jag är TS till en tråd bevisar inget mer än att DU är en IDIOT.

Citat:
Ursprungligen postat av Graver

Ja jag är samma ålder som döingen i denna tråden. Slipsknut är och förblir S.K.I.T.
Citera
2010-05-25, 21:19
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tack o lov, hoppas detta får tyst på skiten som besudlar våra ungdomar.

jag har alltid haft stor respekt för dig här på forumet Blue, men det där ändrade allting helt och hållet.

Ni som bara är här i tråden för att klaga, snälla lämna, ni tillför ingenting och ni besudlar bara Pauls död genom att snacka en massa skit, Paul var en bra kille och pappa, säkert precis som många andra här på forumet är, och hur hade ni reagerat om någon suttit på forum över hela världen och snackat skit om ER pappa eller rentav er själva när ni har lämnat jordelivet ? (Om ni nu kunnat veta detta när ni är döda dvs.)

SlipKnoT och Paul har betytt mycket för många utav oss här på forumet, och det är så fruktansvärt jävla ignorant och omoget att snacka skit om döda personer, så även om levande.

Ta er i kragen och dra en extra funderare på det ni skriver, jag själv och min själ som är totalt hängiven till metal/deathcore mår riktigt jävla dåligt om era totalt ignoranta och hänsynslösa kommentarer. Vi har alla olika musiksmak, och bara för att ni inte tycker om en specifik musikstil så behöver ni väl inte snacka skit om den?

Det är fan 30+ folk på det här forumet som beter sig som 12-åringar med dålig uppfostran, skärp till er för fan och visa lite respekt!

We're all a (SIC) fucking people, rock in peace Paul #2.
Citera
2010-05-25, 21:21
Medlem
Mrtn31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Håller med..
Trummisen Rev i A7X, Dio och nu Paul Gray

Vila i frid!..
För att vara riktigt petig dog ju Rev förra året, men de ändrar ju inte på det faktum att det är tragiskt. Jo, jag är väl inte världens SlipKnot fan men jag har sett dem live nångång. Förvånandsvärt bra
Citera
2010-05-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Ni som bara är här i tråden för att klaga, snälla lämna, ni tillför ingenting och ni besudlar bara Pauls död genom att snacka en massa skit, Paul var en bra kille och pappa, säkert precis som många andra här på forumet är, och hur hade ni reagerat om någon suttit på forum över hela världen och snackat skit om ER pappa eller rentav er själva när ni har lämnat jordelivet ? (Om ni nu kunnat veta detta när ni är döda dvs.)

Jag vet inte men jag tycker inte att man är stereotypen för en bra farsa om man missbrukar tunga droger och dör vid 38 års åldern men men, hur som helst

R.I.P.
Citera
2010-05-25, 21:32
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffkanin
Jag vet inte men jag tycker inte att man är stereotypen för en bra farsa om man missbrukar tunga droger och dör vid 38 års åldern men men, hur som helst

R.I.P.

Hur många knarkarhattar här på forumet tror du inte är bra fadrar till sina barn ? Knark MÅSTE inte påverka det sociala familjelivet till en sån grad att det går ut över barnen, och enligt vad man har läst och hört från olika personer så är Paul en av de härligaste och givmildaste personerna de visste om; sagt INNAN hans död, så ni inte tror det är något de säger nu när han är död.

Sen har man inte officiellt gått ut med vad som fick honom att avlida ännu, så inga uttalanden baserade på teorier tack.
Citera
2010-05-25, 22:01
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffkanin

R.I.P.
Så, för att man missbrukar knark så är man en dålig farsa?
Herregud, hade någon ens trott att Paul tagit droger om det inte kommit fram i media?
Citera
2010-05-25, 22:03
Medlem
grabbags avatar
Lyssnade på dom väldigt mycket för ett par år sedan, som många säger är de senaste albumen högst mediokra, fortfarande ett helt ok band ändå. Tråkigt att han är död.
Citera
2010-05-25, 22:04
Medlem
Hörde något om att Corey hade sagt att dom skulle fortsätta spela tills någon i bandet dog, källan var dock inte säker så vi får ta och hoppas på det för jag vill ha fler låtar från Slipknot.

Jag har iallafall hyllat Paul ikväll på det sätt jag kan, jag har spelat slipknot hela kvällen.
Blister Exists, Psychosocial, Duality och Dead Memories är helt enkelt underbara låtar.
Älskar stycket när dom sjunger "I am all but what am I?" i Blister Exists.

http://www.youtube.com/watch?v=__8OqgtqYuE&feature=fvst
Citera
2010-05-25, 22:07
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Och vad har en död fotomodell med en pissmyra till basist gemensamt förutom att dom är stendöda och glömda om en vecka?

Att jag är TS till en tråd bevisar inget mer än att DU är en IDIOT.
Citat:
Ja jag är samma ålder som döingen i denna tråden. Slipsknut är och förblir S.K.I.T.

Jag tycker det är en ganska uppenbar ironi som du tydligen är helt oförmögen, eller bara för jävla korkad, att se sambandet i. Låt mig demonstrera. Du har ett beteende som får dig att framstå som en äcklig rättshaverist vilken tror sig stå över allt annat. När du tidigare skapat en exakt likartad tråd, och sedan bajsar på denna, bevisar dig minst lika "Mr Gay". Var det inte så du skrev?

Ja jag är en idiot. Men till skillnad från dig vågar jag erkänna. Dock har jag lärt mig att människor respekterar en skithög om vederbörande åtminstone ingjuter lite verklighetsfrämjande och kan hävda allt beträffande sin sak. Ingen gillar en korkad skithög. Så du förblir tyvärr samma gamla äckliga nolla.
Senast redigerad av surfacing 2010-05-25 kl. 22:12.
Citera
2010-05-25, 22:09
Medlem
Elysiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Otroligt tråkigt att läsa. Slipknot är ett utav mina favoritband och jag har alltid lyckats missa dom live.
Nu lär man väl aldrig få se dom, helvete. Men det var alltså en överdos han dog av?
Nåväl, vila i frid.

Källorna är tvetydiga, men det är väl rätt uppenbart att det är OD.
Jag hatar när musiker dör, speciellt när det är medlemmar i ett av ens käraste favoritband från barndomen
Är glad över att jag iaf hann se dem live. Iowa spelas nu på repeat.
Riktigt hemskt att hans fru väntar barn också...
Senast redigerad av Elysium 2010-05-25 kl. 22:12.
Citera
2010-05-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Hur många knarkarhattar här på forumet tror du inte är bra fadrar till sina barn ? Knark MÅSTE inte påverka det sociala familjelivet till en sån grad att det går ut över barnen, och enligt vad man har läst och hört från olika personer så är Paul en av de härligaste och givmildaste personerna de visste om; sagt INNAN hans död, så ni inte tror det är något de säger nu när han är död.

Sen har man inte officiellt gått ut med vad som fick honom att avlida ännu, så inga uttalanden baserade på teorier tack.

Det känns ju som att det påverkar barnen när man knarkar ihjäl sig (om det nu var så han dog).
Citera
2010-05-25, 22:11
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Jag tycker det är en ganska uppenbar ironi som du tydligen är helt oförmögen, eller bara för jävla korkad, att se sambandet i. Låt mig demonstrera. Du har ett beteende som får dig att framstå som en äcklig rättshaverist vilken tror sig stå över allt annat. När du tidigare skapat en exakt likartad tråd, och sedan bajsar på denna, bevisar dig minst lika "Mr Gay". Var det inte så du skrev?

Ja jag är en idiot. Men till skillnad från dig vågar jag erkänna. Dock har jag lärt mig att människor respekterar en skithög om vederbörande åtminstone ingjuter lite verklighetsfrämjande och kan hävda allt beträffande sin sak. Ingen gillar en korkad skithög. Så du förblir tyvärr samma gamla äckliga nolla.

Jaha. Hoppas din skit smakade gott.

Jag bryr mig inte om andra människor på ett forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in