Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tack o lov, hoppas detta får tyst på skiten som besudlar våra ungdomar.

jag har alltid haft stor respekt för dig här på forumet Blue, men det där ändrade allting helt och hållet.
Ni som bara är här i tråden för att klaga, snälla lämna, ni tillför ingenting och ni besudlar bara Pauls död genom att snacka en massa skit, Paul var en bra kille och pappa, säkert precis som många andra här på forumet är, och hur hade ni reagerat om någon suttit på forum över hela världen och snackat skit om ER pappa eller rentav er själva när ni har lämnat jordelivet ? (Om ni nu kunnat veta detta när ni är döda dvs.)
SlipKnoT och Paul har betytt mycket för många utav oss här på forumet, och det är så fruktansvärt jävla ignorant och omoget att snacka skit om döda personer, så även om levande.
Ta er i kragen och dra en extra funderare på det ni skriver, jag själv och min själ som är totalt hängiven till metal/deathcore mår riktigt jävla dåligt om era totalt ignoranta och hänsynslösa kommentarer. Vi har alla olika musiksmak, och bara för att ni inte tycker om en specifik musikstil så behöver ni väl inte snacka skit om den?
Det är fan 30+ folk på det här forumet som beter sig som 12-åringar med dålig uppfostran, skärp till er för fan och visa lite respekt!
We're all a (SIC) fucking people, rock in peace Paul #2.