2010-05-25, 00:26
Medlem
Grymt trist. Såg dom för två år sen, han kollade mig i ögonen och gjorde lite evil "". Det var en känsla man sent glömmer.

Fan vad tråkigt att döden existerar. (Om man inte hamnar på fina ställen dvs)

Aja, om roadrunner själva har konfirmerat det så tror jag på det.
Citera
2010-05-25, 00:27
Bannlyst
Frågan är just nu, vem blir ersättaren eller lägger dem ner?

Tänk en ny medlem med en ny mask, kommer att kännas, inte som Slipknot riktigt.
Citera
Medlem
Nynges avatar
Är detta verkligen konstaterat eller är det ett skämt ?
annars måste jag säga RIP!
Citera
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Oerhört trist att en i favoritbandet dör
Lär ju vara överdos dessvärre...

Jao, han verkar ju ha dött som han levde. Kallades ju "The Pig" emellanåt av en anledning.
Citera
2010-05-25, 00:28
Medlem
estecos avatar
Helvete, inte igen...

Som många andra här var det genom Slipknot jag upptäckte en hel ny musikgenre. Alltid tråkigt när folk ska gå och dö, blir så tråkig stämning då. Är det någon som vet eller har hört något om vad som sker med bandet nu?
Citera
2010-05-25, 00:28
Medlem
limpens avatar
Fan va tråkigt får ta och gräva upp lite Slipknot skivor och lyssna igenom, för ta och börja med Iowa.
Citera
2010-05-25, 00:29
Medlem
knokkelmanns avatar
man lär väl ändå se skivbolaget som 100% tillförlitlig källa, eller har någon några invändningar på det?

hur som helst jävligt synd. Som många andra här var det även för mig Slipknot som fick mig att lyssna på hårdare musik.
Citera
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Om de narkotikaberoende äcklen skulle sluta ta diverse substanser så skulle de förmodligen leva lite längre. Rätt åt fanskapet!
De måste väl ta diverse substanser för att klara av vetskapen om att muppar som du använder syre och yta på den här planeten.
Citera
Medlem
limpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esteco
Helvete, inte igen...

Som många andra här var det genom Slipknot jag upptäckte en hel ny musikgenre. Alltid tråkigt när folk ska gå och dö, blir så tråkig stämning då. Är det någon som vet eller har hört något om vad som sker med bandet nu?

Kom också in på metal-genren genom Slipknot, får se om de fortsätter och lägger in en ny bassist eller lägger av helt, de har ju hållt på ett tag så skulle inte förvåna mig om detta blir slutet för bandet.
Citera
2010-05-25, 00:30
Medlem
fags avatar
Usch. Ett av favoritbanden sedan väldigt länge... Vila i frid! Nu blir det IOWA.
Citera
2010-05-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Peter Steele, Dio och nu bassisten i slipknot 2010 inte metal världens år

Trummisen i avenged sevenfold också. Jimmy the rev Sullivan. Mycket tragiskt senaste halvåret varit för metal.

Ont: jag hoppas att slipknot kommer fortsätta, även om det inte kommer bli sig likt.
Senast redigerad av filthypig 2010-05-25 kl. 00:34.
Citera
2010-05-25, 00:33
Medlem
Fjellrevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpen
Kom också in på metal-genren genom Slipknot, får se om de fortsätter och lägger in en ny bassist eller lägger av helt, de har ju hållt på ett tag så skulle inte förvåna mig om detta blir slutet för bandet.
Samma här! Innan Slipknot var det bara död och oljud som jag hörde i liknande genrer ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in