2004-09-18, 23:33
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Slipknot och deras framtid

Är inget stort fan av Slipknot, kollade just några livespelningar och dom kan fan i mig lira.
Skulle dom skippa dessa larviga masker och bara köra musiken hur tror ni dom skulle klara sig?

Jag hoppas dom skippar allt fjanteri och kör som ett vanligt band. Iom sista skivan så skulle dom nog klara sig bra i konkurensen som råder idag. Era tankar?
Citera
2004-09-19, 01:23
Medlem
Nemesis1s avatar
Att slänga av sig maskerna var i alla fall ingen höjdaridé för Kiss...
Citera
2004-09-19, 01:41
Medlem
Henkots avatar
att ta av sig sminket var ingen ide för kiss nej, det kommer inte fungera för slipknot heller
Citera
2004-09-19, 03:45
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajar i poolen?
Är inget stort fan av Slipknot, kollade just några livespelningar och dom kan fan i mig lira.
Skulle dom skippa dessa larviga masker och bara köra musiken hur tror ni dom skulle klara sig?

Jag hoppas dom skippar allt fjanteri och kör som ett vanligt band. Iom sista skivan så skulle dom nog klara sig bra i konkurensen som råder idag. Era tankar?

Har man skapat en image så har man! Skulle vara som Sällskapsresan utan Ole!
Citera
2004-09-19, 03:49
Medlem
t.montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Har man skapat en image så har man! Skulle vara som Sällskapsresan utan Ole!

Haha, sanning!

Jag tycker dock slipknot slog en spik i kistan när de släppte "IOWA".
Nu är Slipknot bajs och kan sorteras bland det andra bajset i musikindustrins oändligt stora kompost.
Citera
2004-09-19, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hajar i poolen?

Nej, jag tycker att de skall fortsätta med masker och allt. Det är en del av hela konceptet. Jag tycker också att de skall gå tillbaka lite mer år "Iowa"-hållet. Hårdare, snabbare, brutalare...
Citera
2005-03-05, 17:21
Medlem
Slipknot, har dom alldrig visat fejjan?

vissa tjatar om att dom alldrig visat ansiktet, stämmer det?
Själv har jag svårt att tro på det, nån som har bilder på Slipknot utan masker?
Citera
2005-03-05, 17:24
Medlem
wpctds avatar
Klart att dom har visat ansiktet, vissa av dom spelar ju tillomed i andra band utan mask, ex Murderdolls, Stone Sour
Citera
2005-03-05, 17:59
Medlem
_herman_s avatar
de har nog aldrig visat sina ansikten "offentligt" (i meningen under spelningar, intervjuer etc.), men som sa så sjunger Corey i Stone Sour och Joey i Murderdolls, och där har de ej sina masnker på sig
Citera
2005-03-05, 18:01
Medlem
hagge3s avatar
En tjejkompis som var besat av dom hade ett videoklipp när dom repar i sin studio, då hade ingen mask på sig. Klippet är borta för längesen.

Jag vill också se bilder!
Citera
2005-03-05, 18:44
Medlem
fnuskes avatar
http://membres.lycos.fr/arnaudbastien/photoalbum16.html

Undra på att dom har masker.
Citera
2005-05-15, 22:30
Medlem
Slipknot-"Before i forget", videon...

Nån annan som gillar slipknot som sett videon? Vad f*n håller dom på med? Varför har dom tagit av maskerna? Slipknot är inte slipknot utan maskerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in