2008-05-05, 09:45
Medlem
Adversariuss avatar
Det är alltså Slipknot vi talar om nu, så förvänta dig inte alltför mycket.
Citera
2008-05-05, 11:13
Medlem
Deras första skivor är inget att skratta åt
De är faktiskt riktigt bra imo.
Citera
2008-05-05, 12:47
Medlem
äjss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
Deras första skivor är inget att skratta åt
De är faktiskt riktigt bra imo.
är du 14 och har smärre hormonproblem?
Citera
2008-05-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av äjs
är du 14 och har smärre hormonproblem?

Uhm... nej? Har du ens lyssnat på de skivorna, dvs MFKR, 74267000027.
Även IOWA är helt ok.
Det har blivit så att folk oftast bara kapar slipknot och deras skivor rakt av, för att de är SKIT nu, utan hänsyn till att de HAR varit bra. Jag gissar på att du är en av dom.
Citera
2008-05-05, 15:10
Medlem
äjss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
Uhm... nej? Har du ens lyssnat på de skivorna, dvs MFKR, 74267000027.
Även IOWA är helt ok.
Det har blivit så att folk oftast bara kapar slipknot och deras skivor rakt av, för att de är SKIT nu, utan hänsyn till att de HAR varit bra. Jag gissar på att du är en av dom.
jag har hört alla plattor med slipknot. jag lyssnade på dom när jag var 12, sen växte jag snabbt ifrån skiten.

du är alltså bara allmänt omusikalisk? går väl an det med
Citera
2008-05-05, 16:31
Medlem
Mindfieldss avatar
Citat:
jag har hört alla plattor med slipknot. jag lyssnade på dom när jag var 12, sen växte jag snabbt ifrån skiten.

vaddå allmänt omusikalisk? för att man gillar/har gillat deras musikstil?
vem säger att din musiksmak är bättre då?
Citera
2008-05-05, 16:51
Medlem
Citat:

En del gillar skrik och snabba trummor.
En del gillar håriga män som sjunger som tjejer och har överjävligt långa gitarr solon.
Citera
2008-05-05, 19:15
Medlem
äjss avatar
en del gillar både skrik med snabba trummor och håriga män som sjunger som tjejer. slipknot suger i vilket fall och är tragiskt att lyssna på om man är över 15, tyvärr
Citera
2008-05-05, 21:30
Medlem
slimmbos avatar
du är säkert en sån där långhårig oldschool hårdrockare som tog dig till en Slipknot konsert och blev rädd när moschpitten startade .. Man ser alltid alla fjantrockare längst bak och nickar lite osäkert på huvudet
Citera
2008-05-06, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
du är säkert en sån där långhårig oldschool hårdrockare som tog dig till en Slipknot konsert och blev rädd när moschpitten startade .. Man ser alltid alla fjantrockare längst bak och nickar lite osäkert på huvudet

Fel, om äjs var tolv när han lyssnade på Slipknot så kan han inte vara mer än 24 år nu, däremot så blev äjs helt överlycklig i Swedenrocktråden när han fick reda på att Poison blivit bokade.
Citera
2008-05-06, 10:36
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ross_the_boss
Fel, om äjs var tolv när han lyssnade på Slipknot så kan han inte vara mer än 24 år nu, däremot så blev äjs helt överlycklig i Swedenrocktråden när han fick reda på att Poison blivit bokade.

24 år och gillar Poison
Citera
2008-05-06, 16:57
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
en del gillar både skrik med snabba trummor och håriga män som sjunger som tjejer. slipknot suger i vilket fall och är tragiskt att lyssna på om man är över 15, tyvärr

Jag lyssnar lite smått på slipknot. Absolut inget fan, men töntar som är för "true" för någon av Slipknots musik är snäppet värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in