Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-02, 15:02
  #10525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
För alla som är intresserade av sanningen och vill motverka de lögner som Israel eller västvärlden har spridit sedan 1948, finns här en länk till trovärdiga källor från västerländska utbildningsinstitutioner eller FN med information om hur allt började och hur verkligheten ser ut

https://decolonizepalestine.com/myths/
bra.
kanske kan du försöka posta länken till alla trådar som rör Palestina-Israel.

Det är alltför många individer som svävat i okunskap-och som svalt Israelspropaganda.
Sanningen må segra.
Citera
2024-03-02, 19:33
  #10526
Medlem
perry2s avatar
Varför föder Palestinier så många barn oom de ej kan föda dem?

8-9 barn per kvinna... och inget jobb hos föräldrarna....

Kan det vara så att 7 oktober var för att minska befolkningen av Hamas?
Citera
2024-03-04, 19:34
  #10527
Medlem
Finns klipp från samt efter den 7e oktober på kaotic.com

Jag kan inte sluta dra paralleller mellan Israelerna och ISIS.

Finns filmer på hur israelerna kastar granater i vattnet där palestinierna simmar för att undkomma gäverskott och bomber.

Filmer på hur israelerna radar upp hamasliken och kör samt backar över de döda kropparna med bil flera gånger.

Filmer på hur de lemlästar de döda kropparna. Sparkar dom i ansiktet, urinerar på liken och sparkar dem i pungen samt mkt mer. Det här beteendet passar inte in i det civila samhället och får mig som sagt att tänka på ISIS. Det här trodde jag inte..
Citera
2024-03-06, 15:36
  #10528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Javylensadvokat
Finns klipp från samt efter den 7e oktober på kaotic.com

Jag kan inte sluta dra paralleller mellan Israelerna och ISIS.

Finns filmer på hur israelerna kastar granater i vattnet där palestinierna simmar för att undkomma gäverskott och bomber.

Filmer på hur israelerna radar upp hamasliken och kör samt backar över de döda kropparna med bil flera gånger.

Filmer på hur de lemlästar de döda kropparna. Sparkar dom i ansiktet, urinerar på liken och sparkar dem i pungen samt mkt mer. Det här beteendet passar inte in i det civila samhället och får mig som sagt att tänka på ISIS. Det här trodde jag inte..
ja. många är vi som varit ovetande, även Hamas attack är vinklad i Israelisk media..
de många döda som blev beskjutna från israels helikoptrar, och den långa bilkaravanen som bombades var Israels sk. försvar.
Israels militär dödade allt o alla som rörde sig då vid Hamas attacken,
när några överlevande israeler påpekat att det varit Israels militär som sköt från luften,
och bombade så tystades detta ner.
Israel vinklar o har lurat landets befolkning länge nog, men det är få israeler som har förmåga till kritiskt tänkande, de är hjärntvättade fr barnsben.
Redan tidigt formas barnen att vara rädda mot alla andra folk.
Citera
2024-04-02, 20:54
  #10529
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Varför föder Palestinier så många barn oom de ej kan föda dem?

8-9 barn per kvinna... och inget jobb hos föräldrarna....

Kan det vara så att 7 oktober var för att minska befolkningen av Hamas?

Som jag sagt tidigare på detta forum… jag tror palestinska rycket är mindre effektivt än det finska :/
Citera
2024-04-09, 00:44
  #10530
Medlem
iflys avatar
Märkligt att ni skyddar muslimer som gör kaos i varje land de befinner sig i

De har lyckats förstöra nästan hela Europa

Israel har krigat med de i tusentals år och vet hur man handskas med problemet

Är ni blinda eller tröga?
Citera
2024-04-18, 18:52
  #10531
Medlem
Enda sättet för palestina att försvara sig är attackera fienden runt om i världen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback